Næmmen?!Ja . Mannen snakket med læreren i dag tidlig og sa de måtte ha lav terskel for åringe for han har så vondt i halsen ... 2 ganger hadde kb sagt fra men neida
Så jo da jeg hentet han at han vardårligere
Stakkars gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næmmen?!Ja . Mannen snakket med læreren i dag tidlig og sa de måtte ha lav terskel for åringe for han har så vondt i halsen ... 2 ganger hadde kb sagt fra men neida
Så jo da jeg hentet han at han vardårligere
Så deilig daså flink du er;P nå er det endelig helg gubben tok L for å sove så mamma for alene tid *digg*
Det er kjempe digg. Han er så flink med småen. Np blir det helg hjemme også rolig uten mye stressSå deilig da![]()
Møter hverandre mye i døra du og mannen da?Nå er hun høyt og lavt, 9 mnd gammel![]()
Han jobber 100% dagtid og jeg 30% kveldstid. Frøkna begynner i bhg 15 august. Så vi har travle dager. Nå jobber jeg nok egentlig nærmere eller over 50% i noen uker når jeg ser på vaktene![]()
Kjedelig at det er sånn :/ vært syk siden 2008/2009 så en stund. Fikk diagnosen først i fjorME er også ganske nylig "akseptert" her i Norge. Har ei vennine som flytta til svergie for 8 år siden. Da hun ikke fikk hjelp i Norge men i Svergie har de hjulpet henne hele veien.
Viktig med litt nettpauseha en fin helg jenter![]()
skal prøve å være vekk fra nettet så mye som mulig. trenger tid med hverandre her siden N ikke sovnet før sent og jeg føler jeg trenger en helg med film og familiekoskommer sikkert på kvelden
kos dere![]()
Det er kjipern. Missunner ingen det. Norge ligger mange ganger etter i slike tingKjedelig at det er sånn :/ vært syk siden 2008/2009 så en stund. Fikk diagnosen først i fjor
Ja det kan du skrive opp! Gikk netto tur i solskinn og skinner sola nå? NeidaVeldig ustabilt i dag det været..
Takk for detViktig med litt nettpausekos deg i helga !
Jepp og da blir man ikke trodd :/Det er kjipern. Missunner ingen det. Norge ligger mange ganger etter i slike ting
Han var som vanlig hjemme.Nei da er det nok greit med bil
Hvor er mannen idag?
Den nese sugeren er veldig upopulær. Hun setter opp furtleppa så fort jeg tar den fram![]()
Å gå tur netto hørtes spenstig ut ;-)Ja det kan du skrive opp! Gikk netto tur i solskinn og skinner sola nå? Neida![]()
Det var jo flaks
Er det så mye barn rundt hos dere?
Veldig lurt det![]()
Derfor siste gang vi sender om vi er usikker.Næmmen?!så dårlig av skolen!!
Stakkars gutt![]()
He he såpass jaLillemor syns visst mamman trenger trim, så da har ho begynt å kun sove dupp i vogn, med fart![]()
Ha ha enig med deg jaÅ gå tur netto hørtes spenstig ut ;-)