Skravletråd April

Endelig hjemme.

Slike ting tapper meg for energi. Jeg gjør det, og det er jo kjekt på et vis, men det tapper meg så totalt at når jeg da skulle hente begge ungene på vei hjem og mellomste ikke ville.... jeg er TOM
Er det en ok gruppe da?

ha en fin helg jenter :)
skal prøve å være vekk fra nettet så mye som mulig. trenger tid med hverandre her siden N ikke sovnet før sent og jeg føler jeg trenger en helg med film og familiekos :) kommer sikkert på kvelden
kos dere :)
Ha en super helg du også:D

Er det en ok gruppe da?

Ikke helt min gjeng, noe som helt klart er noe av det som tapper meg. Ei litt dominerende ei med veldig sterke meninger, som er s tvert mot min måte å være mor på at det føles slitsom når det liksom ikke finnes en annen måte å gjøre et på enn hennes. MAn MÅ bare avslutte en ond sirkel når ungen ikke vil sove i egen seng, ellers får man dem ALDRI ut av senga si... -joda, sier jeg, mine har flyttet ut begge de to eldste :)Men klart, dersom 6 mnd gammel baby er "ALDRI" så gjorde de ikke det...

VI er meget forskjellige på mange punkt. Og det er jo greit, men det er nok noe av det som tapper meg. SAmt at jeg som person altså rett og slett trives bedre "med mine", hjemme.

Også hjelper det selvsagt ikke at snuppa som pleier sove tre timer har sovet ca en for hun var våken, trøtt men våken, hele treffet. OG sovnet ikke i bilen heller,.

Back
Topp