Skravletråd April

De hjelper såfall ikke. Det er helt sant.
man må være frisk for å være syk i det systemet der. godt jeg skal ha pause i permisjon fra de det skal bli virkelig godt det ! :)

Det hørtes veldig fristende ut :D kanskje jeg skal slenge meg på den tanken selv.
det er jo enkelt, men så godt :D blir pose potetmos da jeg ikke orker å stå å mose de :p

man må være frisk for å være syk i det systemet der. godt jeg skal ha pause i permisjon fra de det skal bli virkelig godt det ! :)
Navle kan være slitsomt. Ser det på modern de har rett og slett gjort henne sykere

Håper jeg å :o vi skal ha navnefest i morgen. Men hun har vært litt snufsete en stund nå.
Prøvde meg med nesesugeren istad, men jaggu så ble jeg avvist gitt :p

Oj, ja håper det går fint da! :)
Masse lykke til imorgen!
Haha, den der nesesugeren har bare vært testa en gang her..var ikke populær :p

Halloen. Nå er. Mobilen oppe og går. Ikke feil fri men kan leve med det til juli. For da kan jeg bytte.

Jævlig når mobilen lagger. Så håper det ikke blir for mye tull med den frem til juli.
Hurra, da ser vi deg mer her!:D

Så hva skjer i dag jenter?

Her har jeg støvsugd gangen, kjøkkenet og rydda vekk vinterklær lekt med L og sett på Pokemon (lol hadde barbere besøk i dag tidlig før de dro på barnehagen :)
Ryddet her også:) og kastet mye drit:P
Snart hente barn, lage middag også nattevakt:)

ha en fin helg jenter :)
skal prøve å være vekk fra nettet så mye som mulig. trenger tid med hverandre her siden N ikke sovnet før sent og jeg føler jeg trenger en helg med film og familiekos :) kommer sikkert på kvelden
kos dere :)

Endelig hjemme.

Slike ting tapper meg for energi. Jeg gjør det, og det er jo kjekt på et vis, men det tapper meg så totalt at når jeg da skulle hente begge ungene på vei hjem og mellomste ikke ville.... jeg er TOM

Oi, det er et stykke å gå!:rolleyes:
Har du ikke bil idag?

Jo, jeg har bil, og jeg tok bilen. Jeg gadd ikke gå, og det er jeg glad for nå, for altså å gå dit hadde vært greit, men langt hjem da. Og så matt som jeg er etter å ha kjørt hjem (og hentet unger, det hadde måttet være mannen som hentet ialle fall i bhg da om jeg gikk, skolen går jeg forbi, men bhg er en liten time til å gå og det skjer ikke)

Back
Topp