Skravletråd April

Sov veldig godt :) mannen ringte å vekte meg, men ville bare si han var på vei hjem ❤️ jeg bare: ja hva var det? :p jeg er ganske grinete når noen vekker meg sånn xD

da er mannen permintert :/ blæææ...
gjorde rett i å ikke ta noe husarbeid idag :)

Å hvorfor ? :/
det er ikke noe jobb i byggebransjen før i juni :/ men han skal ha betalt 2 uker fra jobben før han går over på dagpenger fra nav :)
han har ikke mottatt brevet om dette, så hvis ikke de har fikset dette så sa jeg da får du forlange at de finner en jobboppgave til deg på mandag. han kan ikke søke hos nav før papirene er i orden.....

det er ikke noe jobb i byggebransjen før i juni :/ men han skal ha betalt 2 uker fra jobben før han går over på dagpenger fra nav :)
han har ikke mottatt brevet om dette, så hvis ikke de har fikset dette så sa jeg da får du forlange at de finner en jobboppgave til deg på mandag. han kan ikke søke hos nav før papirene er i orden.....
Åja så kjedelig :/
Nav er så treige på sånt altså

Åja så kjedelig :/
Nav er så treige på sånt altså
dette er jobben hans som er trege med å sende brev :/
men får at han ikke skal få trøbel med nav må han ha skriftlig fra arbeidstaker hvor det står dato fra permintering ellers kan han bare glemme å søke. søknaden blir avslått uten dette brevet

Back
Topp