Ja sol uteFin morgen idag
Har du noen planer for dagen?
Får besøk av en venninne og sønnen hennes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sol uteFin morgen idag
Har du noen planer for dagen?
Så koselig daIdag skal vi på besøk i bhg
Du da?![]()
Koselig med cafebesøkIkke sett noe til sola her. Passer bra at jeg har en kaféavtale da![]()
Hva?!Ha ha ha nei takk
Ja, det blir detKoselig med cafebesøk![]()
Ja spesielt etter noen dager med regnDeilig med sol![]()
Ja nyheten må ut for "offentligheten" før eller senere. Er 8+0 idag. Jeg vil jo ikke såre noen, de ska jo være en gla nyhet! Men kjæresten til broren har ikke reagert så fint andre ganger med slike beskjeder.. Er nok litt derfor min er litt tilbakeholden. Å i natt fortalte kjæresten min at han ville vente til de var gravide. Men then what? Skal de få fortelle at de er gravide, også skal vi oppføre oss som om vi skal trumfe dem med "vi er også gravide!" Det syns jeg blir å stjele showet, og er heller ikke særlig fornøyd med den utveien. Vet ikke om det er hormoner, men føler at jeg har ikke grunn til å glede meg over dette svangerskapet viss jeg ikke får lov.![]()
Så koselig da
Har du fått lille F inn i samme barnehage som du jobber i?
Jeg har nattevakt i kveldbare pusle litt hjemme fram til det..
Jeg surfet på nett, snakket med mannen og så filmHva gjorde du da?
Ja sol ute.
Får besøk av en venninne og sønnen hennes. Der da?
Håper det blir bedre etterpåJa liker det ikke. Men ikke mange månedene igjen nå til huleboer kommer![]()
Ja omsider kom den fremJa, hurra for sol!
Så kos!
Vi skal på besøk på jobben min![]()
Hva driver dere med om dagen da?![]()
Ja er nok detGod morgen
Så det er dere som har stjålet sola!!![]()
Kos deg på kafeIkke sett noe til sola her. Passer bra at jeg har en kaféavtale da![]()
Nyte solaPlaner for dagen?