Haha, håper det blir mye å skåle for i den nye sesongen da :-D men må skole med cola siden jeg er gravid heheheTviler ikke. Nesten så jeg burde skåla selv med en øl her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, håper det blir mye å skåle for i den nye sesongen da :-D men må skole med cola siden jeg er gravid heheheTviler ikke. Nesten så jeg burde skåla selv med en øl her![]()
Hihi. Cola funker fint det ogsåHaha, håper det blir mye å skåle for i den nye sesongen da :-D men må skole med cola siden jeg er gravid hehehe
Kommer en som er på lik linje med J da etterhvertEndelig liksom. Slemmeste lille drittunge ever!
Han er syyyykt penHihi. Cola funker fint det også![]()
Er det bare meg? Men Jon Snow er jo ganske pen da![]()
Han er der. Men så lenge han kødda med Greyjoy var jeg fornøyd sånn settKommer en som er på lik linje med J da etterhverteller har han vært med allerede? Ramsay (Bolton)
Lucky huHan er syyyykt penhan dater jo ei som er med i GoT
Hahaha han er det, skikkelig puslete wannabeHan er der. Men så lenge han kødda med Greyjoy var jeg fornøyd sånn settMen regner med det kommer verre ting med han ja. Men blir forvirra av å se på han. Minner om Frodo i Ringenes Herre. Og han er så puslete
![]()
Blir ikke senga med det første nei. Begynte på ses 4 i dag. Straks episode 5 nå. Må jo benytte meg når unga er på skolen/bhg og de alle sover. Mannen liker ikke når det er oppdiktaHahaha han er det, skikkelig puslete wannabemen blir ganske brutalt ja, bare gled deg
![]()
Hahahaha! Uff nei. Men det er fordi når jeg ser Orlando Bloom tenker jeg kun Legolas og blondt langt hår med intern konkurranse mot dvergenJon Snow er pen, ja, men minner meg for mye om Orlando Bloom, så han blir litt pusete.Gi meg heller en skjeggete viking.
Men jeg er blitt så rar at jeg tenner ikke på andre menn lenger.![]()
Haha nyt det! Det var faktisk mannen som fikk meg til å se på GOT! Er veldig glad for detBlir ikke senga med det første nei. Begynte på ses 4 i dag. Straks episode 5 nå. Må jo benytte meg når unga er på skolen/bhg og de alle sover. Mannen liker ikke når det er oppdiktaHan liker brutale serier, men ikke når det er fantasi greier med hekser og diverse
![]()
Haha nyt det! Det var faktisk mannen som fikk meg til å se på GOT! Er veldig glad for detjeg har også fått dilla på SKAM av alle ting, målgruppa er 14-15 år... Jeg har en litt spesiell smak i serier ja hahaha
Hahahaha! Uff nei. Men det er fordi når jeg ser Orlando Bloom tenker jeg kun Legolas og blondt langt hår med intern konkurranse mot dvergen![]()
Syns ikke de ligner, gjerne litt mer i oppførsel da. Han der norske som er med Hivvju er jo også litt snadder daLiker de også skjeggete hehe
Ja. AlvJo, svart krøllete hår... Er alt jeg ser.Legolas hadde jeg sånn crush på da jeg var tenåring at den har ikke 100% bleknet, da, haha. Pusete og feminin, ja, men han er ALV.
ikke den eneste alven jeg har hatt crush på. (Les: Haldir)
Aaaanyway.Ja, Kristoffer Hivju er også snadder.
![]()
Tyrion <3Så over til et litt åpenbart spørsmål: har dere en favorittkarakter? Eller flere?
Arya! Og tyrion.Så over til et litt åpenbart spørsmål: har dere en favorittkarakter? Eller flere?
Endelig liksom. Slemmeste lille drittunge ever!
Ja. AlvSkulle lett lurt meg haha
Favoritt? Jeg aner ikke lengre. Mange av de jeg liker, dropper død joMen liker jo Dany da
Hu har drager jo. Og frigir alle slaver. Og veldig pen gitt. Men har jo 1.5 sesong igjen, så kan vel raskt forandre seg det også
Liker Tyrion også. Han gjør jo ikke noe galt egentlig. Smart er han også.
Tyrion <3
Arya! Og tyrion.