Alle er så flinke!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Det er jo så "in" med håndarbeid. Facebookveggen bombarderes med bilder av strikketøy, duker, diy møbler, bunadssying, flotte tegninger og diverse. Har så mange venner og bekjente som er superflinke.

Det eneste jeg gjør på kveldene etter barna har lagt seg er å se på tv eller netflix :p Føler meg nesten kjip og dårlig! :D

Mange med hobbyer her inne også, eller er det flere som meg? :p

Hvis det er til noen trøst kan jeg ikke huske sist jeg heklet eller drev med strikking. Må ha vært på barneskolen. Mine hobbyer er også Netflix og andre nedlastingssider :p

Kan ikke en dritt jeg. Kan brodere da, men tålmodigheten er ikke der. Kan tegne, men orker ikke. Blir kjedelig :p
Vil veldig gjerne strikke, men dessverre kan jeg frem og tilbake og ikke mer. Vurderer å ta lynkurs på youtube :p Ingen i familien strikker og mannen og jeg vil ha tjukke sokker :p Haha.

Men tviler på tålmodigheten er der også gitt...

Netflix, viaplay, hbo og sumo er mine bestevenner på kvelden. Tragisk nok :p

Vet du...jeg eier ikke tålmodighet til sying eller strikking, men en har da andre egenskaper som sikkert ikke alle andre har...og jeg synes det er superfint med de som liker det...da kan en jo få pene gaver som er personlige også :)

Jeg kan ikke sånne husmor ting.
Ville veldig gjerne lære hekling men, jeg glemmer så fort jeg har lagt det bort for dagen.
Jeg er for glemsom/distré til å lære...

Strikking er ikke min greie. Har ikke interessen da jeg fra jeg lærte strikking bare strikket for stramt. Og om jeg konsentrerte meg for å strikke løsere bare strikket for løst ble det slutt på min interesse gitt!

Jeg er ikke flink å legge mini så han legger seg 8-9 tiden og da må jeg rydde så går sent med håndarbeid:/

Jeg strikker litt.. Men FOR DET MESTE ser jeg bare på film om kvelden.. :p
Eller ser på film og strikker litt..

Jeg kan strikke, men som oftest ender jeg foran en skjerm. ;) Tar opp strikketøyet når jeg gidder, men er i en laber periode.

Jeg ønsker at jeg kunne masse håndarbeid, og har bestemt at innen jeg blir bestemor så skal jeg være helt rå på strikking! Så jeg kan enda vente noen år før jeg begynner å øve, siden gutten min er 6 år :p

Kan strikke skjerf, men er begrenset hvor mange man trenger :P

Så blir en del netflix her og ^^

Jeg havner også i sofaen med mobilen eller tv :-P

Kan strikke litt da, men har ikke tålmodighet :-P
Blir aldri ferdig med et prosjekt :-P

Har mange hobbyer, men blir sittende med Netflix/Viaplay om kveldene

Kan ingenting av håndarbeid, så her blir det tv og mobil på kveldstid gitt:p
Vurderte å lære meg å strikke nå, for jeg skal slutte å røyke og må da ha noe å gjøre på istedenfor :) men det blir sikkert bare med tanken. Haha

Nettflix er min hobby:rolleyes:
Eier ikke tålmodighet til håndarbeid desverre.

sofasliting med serie er hobby her også. Leser også en god del i perioder.
Elendig som husmor og til kreative ting!

Legger jo ut skrytebilde når jeg har gjort noe fornuftig men blir mange kvelder foran skjermen også.
Men om en eller to av alle fb venner legger ut noe hver dag, og gjerne likt andres bilder også, føles der fort som at alle gjør noe hele tiden.

Rekker opp hånda!!:P
Driver ikke med noe form for håndarbeid i det helle tatt! Det er ikke noe for meg:P

Jeg ønsker at jeg kunne masse håndarbeid, og har bestemt at innen jeg blir bestemor så skal jeg være helt rå på strikking! Så jeg kan enda vente noen år før jeg begynner å øve, siden gutten min er 6 år :p

Si ikke det! Kanskje han bli far som 14-15-åring, haha. :P

Back
Topp