Vi har alle vært derAltså... I slutten av sesong 3 nå jeg. Sjokkert! Føler meg egentlig litt sur på hele greia nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har alle vært derAltså... I slutten av sesong 3 nå jeg. Sjokkert! Føler meg egentlig litt sur på hele greia nå![]()
Hoho been thereJaPokkers serie!
![]()
HAhaha satt og måpte selv da det skjedde! Men gled deg til resten, er sinnsykt spennende det som har skjedd til nå!(har sett alt)
I know! Ble ganske sur jeg også og lurte på hvordan det skulle bli framover. Det er like spennende heldigvis.![]()
Takk. Får jo fortsetteHoho been therejeg satt å bannet "skal aldri mer se på denne serien" men joda, still watching.
Jeg har gitt opp å like folk i GoT for alle de jeg liker dør joTakk. Får jo fortsetteAkkurat som SOA. Der ble jeg også sur. Men tok pause på 2 år før jeg orka se den igjen
![]()
Blir så sur når feil folk dør
![]()
Æsj da. Såvidt jeg vil se videre nåJeg har gitt opp å like folk i GoT for alle de jeg liker dør jo![]()
Trøsten får være at de rette folka dør innimellom ogsåÆsj da. Såvidt jeg vil se videre nåHahaha. Jaja. Sesong 4 er satt på nå.
Heldigvis!Trøsten får være at de rette folka dør innimellom også![]()
Jeg introdusert serien for gubben i fjor. Han satt der skrekkslagen "ser du på det her"Heldigvis!ganske brutal serie egentlig dette haha
![]()
Haha ja. Men ikke noe særlig verre enn det er i SOA altså. Liker når seriene er litt brutale og harde.Jeg introdusert serien for gubben i fjor. Han satt der skrekkslagen "ser du på det her"![]()
Yes I do![]()
Den serien står på lista miHaha ja. Men ikke noe særlig verre enn det er i SOA altså. Liker når seriene er litt brutale og harde.![]()
Trøsten får være at de rette folka dør innimellom også![]()
Hva skjedde i den igjen?Okei da. Episode 2 i sesong 4. Ble glad igjen nå![]()
Lenge "leve" kongenHva skjedde i den igjen?![]()
Hahahaha ja jeg var happy da!Lenge "leve" kongenMohaha!
Endelig liksom. Slemmeste lille drittunge ever!Hahahaha ja jeg var happy da!
Hahahaha ja jeg var happy da!
Endelig liksom. Slemmeste lille drittunge ever!
Tviler ikke. Nesten så jeg burde skåla selv med en øl herMange jublet da, ja.![]()