Hvordan ball har du ? *inspirert*

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Ser på unge mødre å ser at de har volleyball inne, det har vi å :P

Har dere ball inne ?

Hæ? Skjønte ikke helt. Volleyball inne, hvor? Brukes den inne? Alt av uteleker har vi i en innvendig bod. Telles det? :p

2 åringen er glad i å sparke og kaste, så vi har en fotball, en plastball og en liten volleyball. Vi sparker ball i stua titt og ofte ;-)

Har en ball til hunden inne, og sprettballer, det er sykt gøy! :p
Ute er det fotball, trikseball, volleyball og tennisballer. I tillegg har vi handballer, men de blir jo kun brukt i hall, eventuelt litt forsiktig kastetrening inne :)

Vi har kun en ball inne, og det er treningsballen min (yoga ball) ellers så er baller uteleker!

Vi har både fotball og innebandy ball inne :) sparker/kaster ikke så hardt enda, så det går bra :)

Her er det baller overalt, både inne og ute. Fotballer, håndballer og sprettballer. Titalls. Blir litt smågal :P

Jeg forsøker jevnlig å forklare mann og barn at ball leker vi ute med, utenom sånne trille ball på gulvet med småbarn-leker. Man sparker eller kaster ikke ball inne.

Vi har en håndfull fotballer i hus. Men de brukes ute. Selvsagt

Jeg har en tennisball i veska, visst.

Også er det vel noe plast og skumballer i lekegreia til dattera.

Volleyball eller det er vell en beetchball.
Fotballer i flertall, Hello Kitty badeball, vaskeballer, tennisballer, og andre plastballer barna har fått opp igjennom årene :)

Back
Topp