hun sover ganske mye til å være 2 år og 6 mnd om 3 uker ca så vi får bare prøve oss fremJa, det er bare å prøve seg fram30 min annenhver dag hadde vi tilslutt og ingen i helgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hun sover ganske mye til å være 2 år og 6 mnd om 3 uker ca så vi får bare prøve oss fremJa, det er bare å prøve seg fram30 min annenhver dag hadde vi tilslutt og ingen i helgen
![]()
kos degDu får sette han i arbeid. Her hører jeg gubben kom hjem nå
![]()
Den var fin
her var det noe jeg hadde klart å låse i ryggen og i nakken som gjorde det, for så fort mannen løsnet det full action![]()
Så visst er fiskekaker i brun saus godt...raringhøres ikke godt ut
jeg å
JaNå kom serveringa
![]()
Helt enigMen det er det![]()
Jaså nå frister det å sende hele prosjektet til bestemora mi
men skal prøve igjen i helga
Helt enig![]()
Den var finMye igjen
?
Er den lettstrikka? Har lyst til å prøve no sånt til min i 30-årsgave.Åh, det er så forferdelig når det skjer, har gitt opp flere prosjekter på det
Strikker nu kjærestegenseren fra skappelstrikk
Vis vedlegget 170591
Flink mannkos deghan gjør det når han legger seg så ikke veldig lenge til
![]()
Takk! Det bør jo ikke se helt perfekt ut hellerBlir bra til slutt.. Lykke til![]()
Nei, men det blir bedre om noen mndJa ok dånn å forstå ja.. HuffIkke gøy!
Er den lettstrikka? Har lyst til å prøve no sånt til min i 30-årsgave.
Dere finner nok ut av dethun sover ganske mye til å være 2 år og 6 mnd om 3 uker ca så vi får bare prøve oss frem![]()
Men da passer det bra i gave daDen er kjempelett, ikke noe problemMen garnet er litt dyrt da..
Nei enig... men tydeligvis...hihiKan virkelig ikke forstå at noen ikke synes det høres godt ut!![]()
nei, men kan virke som han er fysio sånn som han tar i og masserer på den måtenSå bramannen kiropraktor/fysio eller?