Skravletråd April

liker ikke at lillegutt blir påvirket av vondter :/ han sparker mindre, men det er klare spark fra han når han sparker :D

husker det tok tid fra hun gråt og var våken til tennene dukket opp her og :o
det er helt jævlig for meg som mamma :( hun brått reiser seg opp på natta og hylgriner. ved kroppskontakt så gråt henne mer :( det er hyling på fult nivå. ingenting å gjøre med heller... heldigvis kun hatt noen netter men ikke mange nå siste tiden :)
Tennene kommer vel når de kommer :p stresser ikke med det.

Off jeg har lest om sånn nattskrekk, det høres jo grusomt ut :( kan tenke meg at det var tøft.

Tennene kommer vel når de kommer :p stresser ikke med det.

Off jeg har lest om sånn nattskrekk, det høres jo grusomt ut :( kan tenke meg at det var tøft.
de kommer når de kommer :)
det var veldig tøft :( hun var sånn i bhg og etter dupen. bare satt seg opp å gråt og de fikk ikke kontakt med henne :(

Jeg syns sånt er så koselig men gubben kom meg i forkjøpet :p
Jeg skal pynte litt og skrive så kan kan få lime inn bildene :)
koselig når mannfolka gjør ting ikke bare vi :)

Ja :D haha snart 9mnd siden hun kom til verden å vi har ikke skrevet eller limt inn ett eneste bilde i boka :eek:
N er over 2 år og henne har enda ikke bok :p men men sånn er det. vi har alle bildene klare, men klarer ikke bestemme meg :p

slapp av når du kan :)
Slapper av enda :p
Også skulle jeg jo vise deg kjoler fra ebay,men jeg hadde bare denne som var ren :)
5c5984a5629a45fd2f293f746a72caf3

Slapper av enda :p
Også skulle jeg jo vise deg kjoler fra ebay,men jeg hadde bare denne som var ren :)
5c5984a5629a45fd2f293f746a72caf3
det var fin :) jeg glemte av det helt igår siden N sovnet så sent :o skulle spørre idag, men så sover henne ikke enda :p
håper hun sover snart. fortsetter det sånn må vi kutte ned dagsoving enda mer :)

Back
Topp