Usj, der sa du noeMøte og selvangivelse![]()
Kanskje stikke innom regnskapsfører med papirene...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj, der sa du noeMøte og selvangivelse![]()
Ikke snakkFikk lyst på mc Donalds![]()
slapp av når du kanHan fikk besøk av en kompis så jeg gjemmer meg på stua i mensså jeg slipper å jobbe haha
![]()
Huff da. Du får ta over fjernkontrollenAkkurat nå? Simpsons. Æ trur æ klikke! Japp, klikkaskriver bare trøndersk når det holder på å rable for meg.
Haha, du er genialt lurHan fikk besøk av en kompis så jeg gjemmer meg på stua i mensså jeg slipper å jobbe haha
![]()
Dwt er ikke godtFikk lyst på mc Donalds![]()
Løp og kjøpFikk lyst på mc Donalds![]()
Hihi, ja hadde det bare vært så enkeltJa, hadde det bare vært like greit hver kveld![]()
Da får jeg bare "har vært å pussa opp og jobba i hele dag" i returHuff da. Du får ta over fjernkontrollen![]()
Det hadde vært fantastiskBlir værsjuk jeg også. Ønsker meg stabilt solvær i en ukes tid!
Hørtes deilig utSkravle
Se tv
Slappe av
Du får holde deg til skravling og strikking daDa får jeg bare "har vært å pussa opp og jobba i hele dag" i returhan er da god på bunn om ikke TV-smaken er så god
Tar det selv jegUsj, der sa du noe
Kanskje stikke innom regnskapsfører med papirene...
Ja tenker også detSkjønner det er tøft
Men det er verdt det!
Håper også detJippi, håper det holder seg![]()
Jaa, den står i gangen nå.orker ikke pakke opp ikveldvi har den derelsker fargen og stolen
![]()
Ser ut som det får bli detDu får holde deg til skravling og strikking da![]()
Jepp. Ble to timer betalt med kveldstillegg ogsåMen da er det gjort![]()
Jaa. Gleder meg til å få den utpakka :dDen var knallfin!![]()