Skravletråd April

Holdt på med legging siden 18 :( måtte avbryte gå ut på kjøkkenet, hente mat til meg selv å fortsette. Hater sånne dager...
håper hun sover nå :) så kjedelig med slike kvelder... :/

Slappe av tenker jrg
så deilig :)
Var nok verre for deg enn ho. Hvis ho sover så plages ho nok ikke :)
nei hu er ikke plaga :) og det er kjempe deilig
Skal dere se noe på tv i kveld?
ja :) TV 2 hjelper deg også unge mødre ? Også paradise
Grusomt sikkert vil jeg tro? Er nettopp pga nedleggingen jeg er så usikker på om jeg skal utsette mi for det.. Er din gammel?
Ja det var det, men gikk fort over da. 1 år til uka :)

dfc37a4325eafde99acd4fc545cba1b8
bra fin denne her :D
vi har den der :D elsker fargen og stolen :)

var på kostyme disco istad med snuppa. måtte bare, men jeg jobbet idag :) legen ba meg slappe av så gjorde det

hun fikk ballerinakjole av pappa og vi danset sammen i bhg. tror ikke det var så lurt, for hatt konstant vondt i magen siden vi dro for 2 timer siden :p

Mini sovnet i egen seng i kveld:-). Etter 50 min synging, kosing og litt lek i egen seng. Men du så dårlig samvittighet jeg her når jeg ser han ligger og er vant til å få komme i armene til meg el gubben og sovne der og så plutselig blir den rutinen borte. River i mammahjertet :-/
Skjønner det er tøft:(
Men det er verdt det!

God kveld jenter :) har ikke fått kommet før nå. Vært på sykehuset i dag det var helt forferdelig ! Men hun er så flink :D Vis vedlegget 170556Vis vedlegget 170557
Men i morgen skal den ut :)
Skal bare levere utstyret i morgen, så er vi ferdig

Dere var nå bra fine da. Skal dere fjerne sonden selv på et tidpunkt? Eller blir det gjort ved innlevering? Blir nok veldig godt for Mamman å få den ut ❤️ og helt sikkert godt å få et svar om det er reflux som plager eller ei

så deilig :)
nei hu er ikke plaga :) og det er kjempe deilig
ja :) TV 2 hjelper deg også unge mødre ? Også paradise

Ja det var det, men gikk fort over da. 1 år til uka :)
Da har du det klart skjønner jeg:)

Back
Topp