Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var nok lurtHuffakkurat som her da
Eldste skal få færre og lettere lekser framover...nettopp for å oppleve mestringsfølelse![]()
Nei bare prøve å få i nok kalorier sånn jeg går nedDetox?
Hvordan er hodet nå?Min dag har bestått av flest timer i senga
Lå til 14, gikk i dusjen og dro på jobb.
Legetime 16.45, så hjem til middag. Har ryddet litt, og nå skal jeg snart legge eldste.
Ja det letter nokHar fått på ene gutten men ikke andre. Gleder meg til begge er på samme skole og begge får tilpasset![]()
![]()
Skal bare levere utstyret i morgen, så er vi ferdigKan jeg godt forstå![]()
Det er bare tullHei på deg
Finnes ikke dårlig vær....osv![]()
Så deiligDa er jeg tilbake ! Ungen sover nesten og svoger henter kællen på jobb. Kvelden er redda
Nei du skal hvile du!I dag har jeg vært så sliten at jeg har lagt på sofaen å stirret ut i intet.. fikk tatt meg en dupp og da ble det litt bedre . Litt mer energi nå. Skal hjelpe mannen litt i kveld så blir ikke så mye skravling :/
Det kan jeg forestille meg! Når tar dere sikte på å være ferdig da?Ja) bor i et evig kaos da
![]()
![]()
Det kan jeg forestille meg! Når tar dere sikte på å være ferdig da?Ja) bor i et evig kaos da
![]()
![]()
Har allerede klart detHoho, det burde vel kanskje det![]()
Hva skal kvedstida brukes til da?Da er jeg tilbake ! Ungen sover nesten og svoger henter kællen på jobb. Kvelden er redda
Huff da! Holder du på enda ?Holdt på med legging siden 18måtte avbryte gå ut på kjøkkenet, hente mat til meg selv å fortsette. Hater sånne dager...
Da kom jeg over 1000 innlegg, månedens kravTil du har nådd hva?
Henge her på skravletråden, kanskje strikke littHva skal kvedstida brukes til da?
Er det nå jaDa er du vel i mål![]()
Åjsann.. trenger søvn og hvile du da♡I dag har jeg vært så sliten at jeg har lagt på sofaen å stirret ut i intet.. fikk tatt meg en dupp og da ble det litt bedre . Litt mer energi nå. Skal hjelpe mannen litt i kveld så blir ikke så mye skravling :/