Stemmer, buffaloJippi så gøy:-D. Hvilken vogn var det du skulle ha nå igjen? Var det Bugaboo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer, buffaloJippi så gøy:-D. Hvilken vogn var det du skulle ha nå igjen? Var det Bugaboo?
Gått på en smell i dag, sjokoladefondant og vaniljeis. Crava skikkelig! Ikke spist sukker siden påske...Nnaammm!!
Brukte en halvdag på å overtale mannen.
Så herlig ! Unner dere feiringenENDELIG , etter 1.5 år med advokater og stress, har vi vunnet søksmålet mot de vi kjøpte huset av![]()
Vi krevde 230.000 for feil og mangler , som ikke var synlig ved visning og som selger valgte å ikke opplyse om... som er eksteemt brannfarlig osv.. det endte med forlik på 180.000
Evig lykkelig over at saken nå er over og vi kan gjøre de tiltakene som må gjøres her![]()
Og vi slipper å møte de i retten![]()
Feirer med alkoholfri hvitvin![]()
Så herlig ! Unner dere feiringen![]()
Ja, det skjønner jeg. Kos dereTusen takk <3 det har vært en ekstrem påkjenning og nå føler jeg meg 10 tonn lettere <3
Hørtes godt utGått på en smell i dag, sjokoladefondant og vaniljeis. Crava skikkelig! Ikke spist sukker siden påske...Nnaammm!!
Brukte en halvdag på å overtale mannen.
Jeg vil ikke hente den enda da. Så gøy å få vognen i hus
![]()
Shitt ! Da hadde jeg nok slått til.Rett før jeg kjøpte en Stokke trailz. Var noen som skulle selge en helt ny for 4500,-
Det er jo forståeligJeg vil ikke hente den enda davil vente til vi er kvitt byggstøv
![]()
Heldigvis sa hun det at den kunne få stå derDet er jo forståelig![]()
Så braHeldigvis sa hun det at den kunne få stå der![]()
Shitt ! Da hadde jeg nok slått til.
Kanskje ikke rart til den prisen i grunn.Den forsvant med engang, før jeg fikk sukken for meg.
Neida, få opp kjøkkenet, og listing på atue/kjøkken. Men mangler alt i yttergang og ene boden, pluss listing i trappnedgangen og hele badet.Så bra. Dumt å få masse byggstøv på dem nye vognen
. Mye igjen på byggingen?