Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg !Mini sovnet i egen seng i kveld. Etter 50 min synging, kosing og litt lek i egen seng. Men du så dårlig samvittighet jeg her når jeg ser han ligger og er vant til å få komme i armene til meg el gubben og sovne der og så plutselig blir den rutinen borte. River i mammahjertet :-/
Fra barnas hus. Det var salg på de noen dager i marsHøres ut som en flott farge. Hvor bestilte du fra?
Nei nå er det på tide med vårÅåjaorker ikke mer snø nå
![]()
Ikke særlig spennende. Bare å sitte foran pcen og ta noen e-kurs :åKos deg på kurs![]()
Det blir nok lettere jaHar fått på ene gutten men ikke andre. Gleder meg til begge er på samme skole og begge får tilpasset![]()
![]()
Takk takk. Nydelig havgrønn/blå er den ogSå kultgrattis med stol!
Gøy med salg:-DFra barnas hus. Det var salg på de noen dager i mars![]()
Håper han sover det av segHatt vondt i magen i hele dag nå, så hva det egentlig er aner jeg ikkeNå sover han heldigvis
![]()
Flinke snuppa. Håper alt går bra♡God kveld jenterhar ikke fått kommet før nå. Vært på sykehuset i dag det var helt forferdelig ! Men hun er så flink
Vis vedlegget 170556Vis vedlegget 170557
Ja vet du hva!Nei nå er det på tide med vår![]()
Haha, er ikke enig jeg hellerVel! Ikke alltid enig![]()
Hoho, det burde vel kanskje det17 innlegg bør gå i løpet av kvelden![]()
Takk, ikke lett å rive opp i (u)vaner uansett hvor koselige de erFøler med deg !
Baby, så jobb. Enn du?Hva skal dere finne på i morgen da?![]()
Blås dem bort!!Jaaa. Men så kom skyene tilbake:-/. Liker ikke
Hihi, de er så søteEnnå vakrere syn når han skulle spise grøt![]()