I haglværet faktiskHallo folkens! Har nettop gått tur i haglværet for å få lillemor til å sove. Frisk og godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I haglværet faktiskHallo folkens! Har nettop gått tur i haglværet for å få lillemor til å sove. Frisk og godt![]()
SåpassTror mannen min er immun, han blir jo nesten aldri syk. Ikke engang da jeg lå med omgangssyke ble han smittet![]()
Så braJa var kjempegodt og alle elsket det![]()
Ble en hit ihvertfallSå bravi ska ha det på lørdag
![]()
Vi må bare droppe kidneybønnene siden vi er på lavkarboBle en hit ihvertfall![]()
Oo! HerligMini har prøvd å spise chili con carne selv. Vakkert syn![]()
Skal skravle mye etter at ungen er lagt i sjutidaI kveld får jeg tid til masse skravling. Gubben skal på trening og lufter nok hunden på vei hjem så da er han sent hjemme
. Hvem er med?
Alltid greit å ha noen å sammenligne medGøy å høre hvordan andre i klassen leser, litt med å plassere ham på en måte. Jeg vet at kompisen er flink å lese. Men da er vår også det, ja. Kjekt å høre på dem, det var det. Nå skal de skrive... Reelt sett like mye lyd da..
Ooh....så deilig
Hehe, han vet hva han vilJa nå er det herjerunde på gulvet med gubben og sutring fordi han ikke får gå inn i boden
Kan jo bli med på slankekrigen her inne da?En god del ja
Det så herlig ut
Greit å sjekke det ut ja.Jeg skal kontakte dem i morgen! om jeg er 100% om mobilen funker eller ikke;P men mobil må jeg ha før tirsdag neste uke haha;P
Aaah ikke dårlig. Var no sånt min også sovDet var sol når jeg startaja, ho sov så lenge jeg gikk, ca 50 minutter.
Skjønner ikke hvorfor...Jeg vet, rart hvor syke de kan være.
Prøvde å danse soldansen, men mulig den ble skremtDu får rope på sola![]()
![]()
Hmmmm. Skremt den helt hit du da for den ble sterkere nåPrøvde å danse soldansen, men mulig den ble skremt![]()
Litt skravling blir det nok, men ikke like hyppig som jeg pleier tror jegI kveld får jeg tid til masse skravling. Gubben skal på trening og lufter nok hunden på vei hjem så da er han sent hjemme
. Hvem er med?
Går det ikke bra?*river seg i håret*
Er like lite glad i lekser som i ungene!!!!!