Nå er det allevoHvilken Shake bruker du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det allevoHvilken Shake bruker du?![]()
Hva vil du gjøre der da?Kunne godt tenkt meg en tur til frisøren kjenner jeg
Må få deg en ny daja for jeg har ikke tid til å sitte forand pc hele tiden;P mobilen funker ennå ikke ....#%&
Så herlig!!Sitter med en sovende baby på fanget![]()
Fikk skrevet restenHahada er du kommet langt på vei!
Deilig følelse!hihi joda føler ,meg ike så verst![]()
HeheDa har vi to leksegutter her. Hvordan organiserer man egentlig to som skal lese høyt? Enn så lenge leser kompisen mens vår gikk på do...
Så gøy daOgså volumforskjellen på dem da. Jeg trodde vår sønn leste høyt jeg. På volum 5 kanskje. Men kompisen leser på 9 da.
Mannen fikk dem til å lese annethvert ord. Fascinerende
Gøy å høre hvordan andre i klassen leser, litt med å plassere ham på en måte. Jeg vet at kompisen er flink å lese. Men da er vår også det, ja. Kjekt å høre på dem, det var det. Nå skal de skrive... Reelt sett like mye lyd da..Så gøy damed litt volum i heimen
![]()
Yes er det;DDeilig følelse!![]()
Håper også detFår håpe det blir bedre snart!![]()
Ser deilig ut!
Ja nå er det herjerunde på gulvet med gubben og sutring fordi han ikke får gå inn i bodenVåken nå?![]()
Nja fikse litt på stripene ihvertfallHva vil du gjøre der da?![]()
Ja, sjelden hun har tid til å være i armene mineTidlig! Godt når de sover i armene da.
Jaa, det var deiligÅ så koselig!
Det er ganske bra det faktiskBle litt mer.. fikk 4 timer sammenhengende da i det minste![]()