redebygging

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
ja, da har det kommet for fult her. brått fikk jeg panikk og måtte gå gjennom klærne til lillebror :p
fant ut at jeg må ha 2 pysjer så er jeg fornøyd x) greit å ha litt ekstra skift sånn tilfelle vettu :p

har da kjøpt str 50, men har pysjene i str 56

så lurer på hva det neste er :p

flere som kjenner seg igjen? :)

Så søt du er og er på skikkelig redebygging <3 <3

I dag har pappan byggi rede her ved å lage en plass klar på badet <3 <3

ja, da har det kommet for fult her. brått fikk jeg panikk og måtte gå gjennom klærne til lillebror :p
fant ut at jeg må ha 2 pysjer så er jeg fornøyd x) greit å ha litt ekstra skift sånn tilfelle vettu :p

har da kjøpt str 50, men har pysjene i str 56

så lurer på hva det neste er :p

flere som kjenner seg igjen? :)
Ja, men er mest i tankene her enda! Hvor mye har du/dere i hver str egentlig?

Ja, men er mest i tankene her enda! Hvor mye har du/dere i hver str egentlig?
Får sånne innfall til tider :p har 7 bodyer og bukser i str 50 :) og 4 pysjer. 7 par sokker, en bamsedress, 2 gensere og en lue :) må finne luer til å ha inne da de liker å ha noe på hodet når de er små

Eh nei...
Kan ikke si det at jeg er grepet av det enda..

Kommet sent med alle..

Panikken har tatt meg for lenge siden... Tro om mine 43 bodyer og 30par sokker holder, i tillegg til alle andre klærne? Har så mye klær, og da har ikke folk fått kjøpe gaver enda :-p Jeg har arvet altså ;-) nok klær til trillinger...

Panikken har tatt meg for lenge siden... Tro om mine 43 bodyer og 30par sokker holder, i tillegg til alle andre klærne? Har så mye klær, og da har ikke folk fått kjøpe gaver enda :-p Jeg har arvet altså ;-) nok klær til trillinger...
Hehhehe:D ingen kan si du ikke er forberedt! Men da får du luksusen med å bytte litt når
Lille kommer da!

Får sånne innfall til tider :p har 7 bodyer og bukser i str 50 :) og 4 pysjer. 7 par sokker, en bamsedress, 2 gensere og en lue :) må finne luer til å ha inne da de liker å ha noe på hodet når de er små
OK:-) satt og lurte lit på hvor mye en egentlig skal ha! Hadde en baby som ikke gulpet el noe sist, så følte jeg hadde for mye. Men husker jo ikke hvor mye det var:D men sju må vel til, må jo rekke å vaske også:)

Hadde ikke det sånn sist, nå blir jeg gal snart ! Venter på hentesett så jeg kan pakke fødebaggen.. og alle klærne ble vasket idag :) så nå skal jeg legge på senga så fort jeg har sydd sengetøyet :)

Hadde ikke det sånn sist, nå blir jeg gal snart ! Venter på hentesett så jeg kan pakke fødebaggen.. og alle klærne ble vasket idag :) så nå skal jeg legge på senga så fort jeg har sydd sengetøyet :)
Koselig ❤️ mannen skal vaske klærne hans i morgen :)

Back
Topp