Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 9 dpoEg ser et kors men svakt. Disse testene er også kjente for å vise skygge strek dessverre så ville tatt et aent merke. Hvor mange dpo er du?
Ja så det kan jo være. Eg fikk svak svak positive så tidligEr 9 dpo![]()
Fikk negativ HCG blodprøve hos legen i dagSer dessverre ingentingMen fortsatt tidlig for deg
![]()
Fikk negativ HCG blodprøve hos legen i dagJa så det kan jo være. Eg fikk svak svak positive så tidligmen som sagt test deg med et aent merke
![]()
Så trist... Men er fortsatt ingen sjanse denne mnd da?Fikk negativ HCG blodprøve hos legen i dag![]()
Vet ikke. De skal være ganske ømfintlige den blodprøven. Sluttet på p-piller for ca 2 mnd siden så forrige syklus kunne jeg ikke telle med som en vanlig syklus. Men den varte 37 dager. Fikk mensen på den 38.dagen. Er nå på dag 29. Vet ikke hvor lang syklusen min var før jeg begynte på p-pillene heller.Så trist... Men er fortsatt ingen sjanse denne mnd da?
Så trist . Får hoppas du får positiv test snartFikk negativ HCG blodprøve hos legen i dag![]()