Ikke i bruk
Forumet er livet
Fra å med i dag skal den UT om natta... Orker bare ikke å bli vekket hver natt..Jøss, så flink du har vært!
Her må vi stenge kattene inne på vaskerommet om natta...makan til spetakkel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra å med i dag skal den UT om natta... Orker bare ikke å bli vekket hver natt..Jøss, så flink du har vært!
Her må vi stenge kattene inne på vaskerommet om natta...makan til spetakkel![]()
Nei, jeg vetHa ha du tror det ja
God formiddagGod formiddag![]()
Takk alt gikk strålendeLykke til idag![]()
Det jeg prøver å finne ut avHva står på menyen i helga?![]()
Hørtes herlig utOiii vi sov lenge vi nå! Jeg og J hadde vist en dupp på 2,5 time![]()
Her går det jevnt over veldig braGod formiddag. Hvordan går det?
Skulle ønske klær vaska seg selv innimellomBare kose meg med lillemor og klesvask. Mannen kommer hjem å snur så må fikse litt i den forbindelse
Samme her, men bekkenet tuller så er hjemme fra jobb idag ogsåHer går det jevnt over veldig braEnn med deg?
![]()
Wow, så spennende!!Hehe, vi total renoverer huset![]()
Får legge en plan til i morgen, så får handle til helga daJeg har det klart faktisk. Så slipper jeg dra mer enn nødvendig på butikken![]()
Bare regn, grått og trist her å i dag... vært sånn ca annhver dag her nå med sol og regnRegn regnkun regnet denne uken her. Er så kjedelig :O
Kaffe, kaffe kaffeJeg er sååå trøtt
farge og klippe tupperSå gøy, hva skal du?![]()
Ja det får vi håpe. Men det må gå gjennom legen, så han må være medgjørlig førstUff. Høres ikke noe kjekt ut. Får håpe HELFO er medgjørlig da!
takk for det. farget og klippet tupper. så fikk jeg hun til å sette det oppGod formiddag
Kos deg hos frisør! Hva skal du gjøre?![]()
Så deilig da, klarer aldri å sove skikkelig på dagen jeg...Oiii vi sov lenge vi nå! Jeg og J hadde vist en dupp på 2,5 time![]()
Når jeg nå ligger stille i senga kjennes det bra ut. Spennende å se når jeg skal opp etterhvert...Håper hodet blir bedre med litt hvile![]()