Ja, du er Kengu, du må jo hoppeMen så kjedelig da. Jeg skal hoppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, du er Kengu, du må jo hoppeMen så kjedelig da. Jeg skal hoppe
Uff. Høres ikke noe kjekt ut. Får håpe HELFO er medgjørlig da!Han sier at det kan ha noe med spiralen å gjøre. Og det har jeg også lest. Men det vil som regel stabilisere seg etterhvert.
Ikke hatt siden i desember nå da.
Tror jeg.
Men skal dit i dag pga noe annet, så skal spørre litt mer om det.
Lurer på å søke helfo om fritak fra arbeidsgiverperioden pga dette, da får jobben vikar fra første dag man er borte, uten å måtte bruke av vikarbudsjettet. Dette er lov ved kroniske sykdommer.
Så slipper man å ha dårlig samvittighet for å være hjemme.
Har vært på jobb med migrene mange ganger..
Kanskje littDu lider også av tenke-på-alle-andre syndromet?![]()
Her i huset er ingenting rent tror jeg ikkeDet er en deilig følelse. Ogndet beste er jo npr man kan toppe det med å øegge seg.i rent sengetøy![]()
Jeg prøvde å se på twilight her om dagen. Japp jeg har blitt litt eldreHaha, ja tror det blir litt spesielt for megmasse magisk og sånt tull...
![]()
Er vel et utbredt syndromKanskje litthaha
Thats the spiritDet burde jo gå greit?!![]()
Ja.. jeg pleier jo egentlig å ta mye oftere.. skulle hørt på meg selv. .Hehe. Ta litt ofte hb kanskje?![]()
God morgenGod morgenØnsker alle en strålende dag;D
Her er det frisørtime på meg i dag![]()
Ja det trengsGod morgenkjekt med time hos frisøren
![]()
Det har jeg full forståelse forJeg synes det er for dårlig organisert ja.
Min har vært på både dette og dans i dette semesteret, og jeg planlegger bare dans fra høsten.
Hva er det dere driver med ? :OHer i huset er ingenting rent tror jeg ikkemed bygg støv over alt. . Men snart ferdig!
Håper du får en fin dag på jobbGod morgen
Kb levert på skolen, jeg er på jobb men tidlig ute
Håper hodet blir bedre med litt hvileUngene levert, jeg skal pleie hodet mitt noen timer før evt jobb.
Så gøy, hva skal du?God morgenØnsker alle en strålende dag;D
Her er det frisørtime på meg i dag![]()
Hehe, det e nok desverre det.Er vel et utbredt syndrom![]()
Hehe, vi total renoverer husetHva er det dere driver med ? :O
Hvordan ligger du an nå?Se om jeg kommer meg over 1000 innlegg før helga da. Det kan gå![]()