Skravletråd April

Haha er ikke så mye flyving. Eller jo det er jo den sporten, som høres latterlig ut når de har oversatt det til norsk :p
Rumpeldunk :p hva pokker.
Haha, ja tror det blir litt spesielt for meg:P masse magisk og sånt tull...:P

Hei og god kveld :)
Har ikke hatt tid til skravling. Våknet opp så rett i bhg. Snuppa var veldig sår så mye gråt ved levering :(

Enda våken ... Så vi må kutte ned duppen tror jeg :) sover halvannen time nå. Gikk jo så bra når vi kuttet den ned sist. Synes så synd på hun når hun ikke får nok søvn ...

Ellers møtte jeg ett vennepar i byen og deres 2 minste. Og før det spiste jeg lunsj med mamma og var innom mannen som jobber totalt alene. Stakkars mannen

Han hentet N så møtte de oss i byen og vi spiste ute :D jentene holdt hender ❤️ 3 mnd forskjellig på de og fikk holde lille gutten deres på 2 mnd :)

Ellers har jeg funnet kjolen min til bryllupet. Det er akkurat slik jeg vil ha :)

Vis vedlegget 170444
Ååh, nydelig kjole!❤️

Ja tror det må ha vært det. Begynte i går ettermiddag/kveld med voldsom hodepine, og jeg var kvalm. Til slutt kastet jeg opp tre ganger på kort tid.

Sovet dårlig i natt, og nå føles det som om jeg har bomull i hodet. Sånn det pleier å være etter et migreneanfall

Var i tvil i går på om det var omgangssyken eller migrene, for jeg pleier alltid å ha aura før hodepinen kommer. Det hadde jeg ikke i går.
Men siden hodet er sånn i dag så heller jeg mer mot migrene enn omgangssyken.

Ja tror det må ha vært det. Begynte i går ettermiddag/kveld med voldsom hodepine, og jeg var kvalm. Til slutt kastet jeg opp tre ganger på kort tid.

Sovet dårlig i natt, og nå føles det som om jeg har bomull i hodet. Sånn det pleier å være etter et migreneanfall

Var i tvil i går på om det var omgangssyken eller migrene, for jeg pleier alltid å ha aura før hodepinen kommer. Det hadde jeg ikke i går.
Men siden hodet er sånn i dag så heller jeg mer mot migrene enn omgangssyken.
Misunner deg ikke!!
Er helt fælt!!

God morgen:):) Ønsker alle en strålende dag;D
Her er det frisørtime på meg i dag:)

Ja det er det...

Etter at jeg satte inn spiralen for halvannet år siden har jeg hatt mye mer anfall enn før...
Hadde 8 anfall på 5-6 mnd på det verste rett etter innsett... Roligere nå da, ikke så hyppige
Hva sier legen da?

Hva sier legen da?
Han sier at det kan ha noe med spiralen å gjøre. Og det har jeg også lest. Men det vil som regel stabilisere seg etterhvert.

Ikke hatt siden i desember nå da.
Tror jeg.

Men skal dit i dag pga noe annet, så skal spørre litt mer om det.

Lurer på å søke helfo om fritak fra arbeidsgiverperioden pga dette, da får jobben vikar fra første dag man er borte, uten å måtte bruke av vikarbudsjettet. Dette er lov ved kroniske sykdommer.

Så slipper man å ha dårlig samvittighet for å være hjemme.
Har vært på jobb med migrene mange ganger..

Back
Topp