Skravletråd April

Ah. Leie eller kjøpe?
Vi har helst lyst til å kjøpe:-). Men gubben må få seg jobb først. Men han venter en tlf ila uken på mulig jobb. Nå er han i ett veldig kortvarig vikariat da noen i ett tidligere firma han har jobbet i før mange år siden har skadet ryggen og er sykemeldt. Så de lurte på om gubben kunne hjelpe dem litt.

Vi har helst lyst til å kjøpe:-). Men gubben må få seg jobb først. Men han venter en tlf ila uken på mulig jobb. Nå er han i ett veldig kortvarig vikariat da noen i ett tidligere firma han har jobbet i før mange år siden har skadet ryggen og er sykemeldt. Så de lurte på om gubben kunne hjelpe dem litt.
Stemmer. Det var den jobbsituasjonen. Håper han får noe fast:)

Man får jammen unna endel når den hersens katta vekker hele huset klokka 05.45....
Har hengt opp klær og satt på ny maskin, tømt oppvaskmaskinen, spist frokost, satt en deig så jeg kan bake innbakte horn, sendt ungene med bussen (endelig, lei av å kjøre hver dag)..... trøtt jeg..

Man får jammen unna endel når den hersens katta vekker hele huset klokka 05.45....
Har hengt opp klær og satt på ny maskin, tømt oppvaskmaskinen, spist frokost, satt en deig så jeg kan bake innbakte horn, sendt ungene med bussen (endelig, lei av å kjøre hver dag)..... trøtt jeg..
Effektiv du er:-). Men var da grusomt tidlig den katten ville ha dere opp da

Dere skrev 6541 innlegg i går. Det var egentlig veldig bra syntes jeg :D Men dere slår den i dag ;)
Det skal vi nok.

Jeg skrev lite i går.

Jeg er usikker på dagen også.

Jeg sovna da jeg la lillesøster i går. Sto opp etter 23 og spiste og avsluttet på pc etc, og var i seng litt etter midtnatt. Da våknet babyen og ville ikke sove. Sånn i tretiden sovnet vi endelig.
Litt kort natt...

Det skal vi nok.

Jeg skrev lite i går.

Jeg er usikker på dagen også.

Jeg sovna da jeg la lillesøster i går. Sto opp etter 23 og spiste og avsluttet på pc etc, og var i seng litt etter midtnatt. Da våknet babyen og ville ikke sove. Sånn i tretiden sovnet vi endelig.
Litt kort natt...
Føler med deg..

God morgen :)
Happy happy etter natt hvor verken unger eller katter forstyrret søvnen :P
*lykke :D

Føler med deg..
Skravlemessig er problemet at jeg meget trolig sovner når jeg legger baby klokken 20 i kveld igjen...

Vi skal på foreldresamtale på skolen klokken 14 og tar med oss guttungen og en kompis hjem så sove på dagen er ikke så lett heller, nemlig.

Back
Topp