Noen forslag? Står helt fast på hva vi kan ha med kjøttdeig utenom pasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm hørtes godt utChili con carne med kjøttdeig og ris eller couscous?
Skal finne en go til deg. Den vi brukerHmm hørtes godt ut. Må Google en oppskrift
![]()
Ååå tusen takkSkal finne en go til deg. Den vi bruker![]()
Denne bruker vi.Hmm hørtes godt ut. Må Google en oppskrift
![]()
Tusen takk snuppa
Ingen problemTusen takk snuppa. Da er ingredienser jeg trenger fra butikken notert
![]()
Så veldig god ut ogsåIngen problemsynes denne er så god og lett for man trenger bare "vanlige" ingredienser og så smaker den himmelsk!
![]()
Vi er ekstremt glad i retter basert på tomat og kjøttdeig, så det går på høykant. Håper mini liker denSå veldig god ut også. Tror til og med mini vil like det
.
Mini elsker ihvertfall den hjemmelaget pastasausen jeg lagerVi er ekstremt glad i retter basert på tomat og kjøttdeig, så det går på høykant. Håper mini liker den![]()
Har du noe oppskrift på noe sånt? Alltid på jakt etter å prøve nyeMini elsker ihvertfall den hjemmelaget pastasausen jeg lager.
Jeg brukerHar du noe oppskrift på noe sånt? Alltid på jakt etter å prøve nye![]()
LagretJeg bruker
1 boks hakkete tomater
1 løk
2-3 fedd hvitløk
Salt/pepper/oregano
Kjøttdeig/karbonadedeig
Steker kjøttdeig, hiver oppi løk og surrer det kjapt før jeg blander de andre ingrediensene oppi og lar det småputre i minst 20 min.
Tror jeg fant den på trines matblogg![]()
Ikke dumt tipsLagret![]()
![]()
Jeg pleier også å ha en gulrot oppi og stavmikse sausen. Det er faktisk kjempegodtgir en litt sødmesmak og blir litt mer fyldig i smaken