Vakta går braSå slitsomt!
Håper du får en fin vakt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vakta går braSå slitsomt!
Håper du får en fin vakt!
Hvordan jobb er det ?Vakta går bramen kjenner jeg er sliten
![]()
Stipendet mitt er det ikke utbetaling på mer enn denne måneden, så greit å tjene noeJa ikke sant![]()
Jobbe tidlig?Jeg å ! Må kjøre hjemmefra 07:15 i morra![]()
Jeg jobber på KiwiHvordan jobb er det ?
Så braAbsoluttspesielt siden barseltiden på sykehuset var et mareritt sist. Vår kommune har heldigvis et nærjordmorsenter så kan egentlig reise hjem når jeg vil etter fødsel om alt er bra og ta oppfølgingen der
slapper plutselig mye mer av
![]()
ja skjønner, jobber du ikke til vanlig ?Stipendet mitt er det ikke utbetaling på mer enn denne måneden, så greit å tjene noelille begynner jo ikke i bhg før i august så må ha noe ekstrajobb i mellomtiden
![]()
skal på sykehusetJobbe tidlig?![]()
ÅjaJeg jobber på Kiwi![]()
Jeg skal forhåpentligvis ikke jobbe.åjadeilig ?
Jajeg skal jobbe
du da ?
JaGreit å sitte på ræva å smile når man er litt sliten ?![]()
Haha.bad han gjøre det. Så får seDu må være optimist![]()
Så koseligJeg skal forhåpentligvis ikke jobbe.
Planlagt skogstur med bål og kos på lørdag. Begge ungene skal spille cup på søndag![]()
Ja på cupSkal dere noe gøy i helgen da jenter?
Hva skal du der?ja skjønner, jobber du ikke til vanlig ?
skal på sykehuset![]()
Åjamen det er vel greit ?
Joda, veldig greit å jobbe i butikk. Mem det er slitsomt og høyt tempoja skjønner, jobber du ikke til vanlig ?
skal på sykehuset![]()
Åjamen det er vel greit ?
ph måling av spiserøret til lillemorHva skal du der?![]()
ja det skjønner jegJoda, veldig greit å jobbe i butikk. Mem det er slitsomt og høyt tempo![]()
Får håpe det velHun sovnet nettopptime før enn igår så kanskje det er håp med halvannen time søvn likevel. Hva tror dere?
![]()
Joda. Men sover svært dårlig for tiden, så blir slitsomme dagerph måling av spiserøret til lillemor
ja det skjønner jegjeg liker det jeg
Får håpe det vel![]()
Satser på detSå brahåper du får en topp opplevelse denne gangen
![]()
Men hva gjør du når permisjonen er over ?Joda. Men sover svært dårlig for tiden, så blir slitsomme dagermen trenger jo pengene
![]()
Heia heia!Ja på cup![]()