Skravletråd April

åh hva har du bedrevet?
Ikke annet enn det vanlige, å bli vekket av unger på natten, tidlig opp og på jobb.

Klarte å forsove meg igjen i dag også, og var først på jobb 07:30..

Du vet du har funnet riktig jm når man blir sittende i 3,5 timer :o :D

Nam hørtes godt ut:-). Hvor lenge lar du det være i ovnen med folie? Prøvde oss på det en gang men ble ikke skikkelig stekt:-/
Tar ca 20 minutter vanligvis:) Pleier å sette inn i ovnen i det jeg setter potetene på plata, da er det ferdig samtidig omtrent:)

Dette kan ikke skje ikke denne mnd...;( Mobilen min har havna i vannet og er død, kommer ikke til på klare kriteriene for denne mnd, *ikke bare det mobilen min har ALT av info om møter og ting som skal bli hjort! *slå hode i pulten*
Å nei og nei :-o

Og så det som koster litt og da...

Minimalt med opplegg, hun svirrer rundt, jeg burde nok forfulgt henne men jeg har babyen også, og trening 1645 som bare går fordi jeg har permisjon (var sykemeldt i starten) ellers rekker vi ikke middagen. Og alrså kan ikke mannen følge fordi det slutter 1730 og da begynner fotballen til eldste hvor han er trener.

Pr nå ser jeg to unger som utøver en av øvelsene i hinderløypen egentlig, mens resten virrer rundt. Trener har de ikke.

Da a føles det bedre å betale for at hun går på dans, med en danselærer og har et opplegg frem mot forestilling på slutten av semesteret
Det høres ut som dårlig opplegg. Hvorfor er det ikke trener?

Hva har dere gjort i dag da damer? Her har vi hatt den store gjøre ingenting dagen :)

Det høres ut som dårlig opplegg. Hvorfor er det ikke trener?
Foreldrestyrt, det var litt opplegg i starten, men så ble det utarbeidet en ansvarsliste hvor forledrene har ansvar to ganger hver, og da... ja.... flyter det ut.

Tre ganger igjen, så er det sommer. Neste år er hun førskole, da har de mer strukturert opplegg, men det er FOR lite opplegg i år, og timingen fungerer egentlig ikke

Når skal du være der da, 7 ?

Alle oppe om natten elller lille U?:)
Vanlig arbeidstid er 8-15:45, men vi har fleksitid med kjernetid 9-14:30.
Jeg prøver å være på jobb kl 06:30 slik at jeg kan dra tidlig.
Skal hente to barn i to forskjellige barnehager og en på skolen og det tar tid.
Samtidig prøver jeg å samle opp + tid jeg kan avspasere når skolen har ferie
Lager middag og mannen kommer hjem.
Han leverer om morgenen og flekser den andre veien

Lille U er urolig om natten ja

Back
Topp