ååhh ikke bra. gammel er snuppa?Har en liten frøken som ikke vil spise idager ikke mye mat hun har fått i seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååhh ikke bra. gammel er snuppa?Har en liten frøken som ikke vil spise idager ikke mye mat hun har fått i seg.
Snart 9 mndååhh ikke bra. gammel er snuppa?
Så lenge hun får i seg litt i alle fall, men håper matlysten tar seg opp jaSnart 9 mndhar fått i henne litt mme hvertfall og en smoothie. Men ingen middag.
Håper jeg ogsåSå lenge hun får i seg litt i alle fall, men håper matlysten tar seg opp ja
Skule jo tro det...virker kvikk?Håper jeg ogsåtil å ha spist så lite så er hun veldig aktiv
eller det er hun alltid. Men trodde at med lite mat i magen så ble hun litt mindre aktiv
![]()
Takk takkGod vakt!![]()
Tusen takk søtaHa det fint på jobb snuppa![]()
Enn drikke da?Har en liten frøken som ikke vil spise idager ikke mye mat hun har fått i seg.
Hun er alltid aktivSkule jo tro det...virker kvikk?
Da vile jeg ikke beskymret megHun er alltid aktivduracell kaninen.
Kos deg på jobb:Avgårde på jobb straks. Venter på gubben enda skal komme..
Joda! Litt mme og vannEnn drikke da?
Får håpe hun vil ha kveldsgrøtDa vile jeg ikke beskymret meg![]()
Ble det en fin dag da?Har levert på skole og barnehage..
Fortsette prosjekt klesvask og husvask.. (Tar sin tid med baby i hus) hente barna. Babysvøm
Og fotball..
Ja.. har vært på svømming og fått tøyet litt I dagGod bedring til bekkenet ditt og.. Viktig med hvile!
Det blir vel sånn med baby i husBlitt lite her nå også
Ja tror detDin også
![]()
Ja du ha jernet i gårJa lenge siden sist jeg skravlet så mye ;-)
ÅneiDette kan ikke skje ikke denne mnd...;( Mobilen min har havna i vannet og er død, kommer ikke til på klare kriteriene for denne mnd, *ikke bare det mobilen min har ALT av info om møter og ting som skal bli hjort! *slå hode i pulten*