Skravletråd April

Blir spennende å se :)

I dag skal jeg
-levere MJ I bhg
-jordmor
-bekkensvømming
-"lunch" med ei venninne

Også skal vi muligens på besøk til ei venninne i ettermiddag, men det får vi se ann.
Enn dere?
Mye planer da jo.
Fått strikket noe mer på sukkerspinn kjolen?

Vi skal til hs +barselgruppe. Ellers lunsje ute med mannen.
Svigers kommer i ettermiddag

Mye planer da jo.
Fått strikket noe mer på sukkerspinn kjolen?

Vi skal til hs +barselgruppe. Ellers lunsje ute med mannen.
Svigers kommer i ettermiddag
Nei, ikke strikket i det hele tatt :o enten jobber jeg med huset ellers så skravler jeg :p

Høres ut som en koselig dag :)

Jeg og babyen skal på barneidrett med mellomste og mannen på fotball med eldste, før det skal vi ha spist middag og fått gjort lekser med ham.

Før den tid har jeg ingen planer. Få tur med snuppa, regner jeg med

Travel onsdag hos dere og asså! Her skal yngste på babysvømming største på fotball (samtidig) og mellomste til barnevakt.. Og jeg er alene med alle 3 :p men det ordner seg ;)

Tidlig asså.. God bedring med bekkenet. Husk å ta vare på deg selv.
Tusen takk, ja kjente idag trengte jeg fri selv om jeg egentlig har hatt fri siden før helgen. Men bekkenet var skikkelig dårlig igår. Får se hva jeg gjør ang kveldsvakten i morgen

Blir spennende å se :)

I dag skal jeg
-levere MJ I bhg
-jordmor
-bekkensvømming
-"lunch" med ei venninne

Også skal vi muligens på besøk til ei venninne i ettermiddag, men det får vi se ann.
Enn dere?

Har levert på skole og barnehage..
Fortsette prosjekt klesvask og husvask.. (Tar sin tid med baby i hus :p) hente barna. Babysvøm
Og fotball..

Tusen takk, ja kjente idag trengte jeg fri selv om jeg egentlig har hatt fri siden før helgen. Men bekkenet var skikkelig dårlig igår. Får se hva jeg gjør ang kveldsvakten i morgen
Kanskje be om henvisning til fysio om du ikke har? Og kanskje vurdere sykemelding? Viktig å ikke presse seg for langt ved bekkensmerter :(

Back
Topp