Heldigvis gjorde ikke alle detNei det går ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis gjorde ikke alle detNei det går ikke
Blitt lite her nå ogsåNei, ikke strikket i det hele tattenten jobber jeg med huset ellers så skravler jeg
Høres ut som en koselig dag![]()
Heller pga barn som har vært mye våken etter påskePga klokkestillingen da eller?
Ble det kveldsmat på deg?Ingen hast ;-)
Det må du gjøreSkal sjekke det ut![]()
Da var jeg over 700 innlegg bak nåSer sånn ut:
Vis vedlegget 170261
Nederst der
Jeg blar meg bare gjennom side etter side jeg nå og satser på at folk svarer imellom. ;-)
Holdt du ut til midnatt?Takk for det
Spurte legen om henvisning til fysio da jeg kjente bekkenløsningen kom men han ville ikke skrive ut det til meg siden han mente det ikke var bevist at det funket. Vurderer sykemelding nå snart. Bedriftshelsetjenesten skal være med å se om det går an å tilrettelegge mer for meg eller om sykemelding er eneste utvei. Jeg jobber mye kveld i hjemmesykepleien og da blir kontortid vanskelig. Har ikke barnehageplass til mini før august og da må noen være hjemme på dagtid med han.Kanskje be om henvisning til fysio om du ikke har? Og kanskje vurdere sykemelding? Viktig å ikke presse seg for langt ved bekkensmerter![]()
Hun har allerede svartHer trenger vi en Ronja![]()
Gjorde ikke det hellerNei det kan.de ikke...
Da blir det spennende å se om hu kommer på din bursdag daOhh en dag før min bursdag![]()
Akkurat kjøpt selvBestilt et pannebånd til hver av ungene.kivat sine<3
Ja jeg gjorde det. Heldigvis ;-)Sovna du igjen etterpå da? Jeg syns ofte det er vanskelig.
Satser på at du holdt deg innenfor regleneTakk!
Jeg har 207 innlegg å bla igjennom, så håper folk holder seg her og i aktivert så jeg ikke spammer tråden![]()
Ja lenge siden sist jeg skravlet så mye ;-)Godt jobbet![]()
Ja rett og slettHahatotalt utslitt!
![]()
Fornøyd?Sånn bånd
Bruker den som klokke da![]()