Bra jobba det :-DNesten 600 innlegg på meg i går ser jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra jobba det :-DNesten 600 innlegg på meg i går ser jeg..
Jada,våkna kl 02Kom du deg inn i senga etterhvert da?
Helt enig. Vurderte å gå en liten tur med mini når han skal sove for å se om det kan hjelpe litt på bekkenet også får vi frisk luft i samme slengen. Men spørs om jeg gidder.Da får man liksom ikke lyst til å gjøre noen ting.
God morgen ! Planer for dagen?God morgen
Sovna du igjen etterpå da? Jeg syns ofte det er vanskelig.Jada,våkna kl 02![]()
Da måtte jeg finne frem klær til ungene til i dag og gå på badet
Hvis det ikke regner må du prøve å motivere deg utHelt enig. Vurderte å gå en liten tur med mini når han skal sove for å se om det kan hjelpe litt på bekkenet også får vi frisk luft i samme slengen. Men spørs om jeg gidder.
Jeg og babyen skal på barneidrett med mellomste og mannen på fotball med eldste, før det skal vi ha spist middag og fått gjort lekser med ham.God morgen ! Planer for dagen?
Ser ut som det regner også men får se hvordan været er når det er sovetidHvis det ikke regner må du prøve å motivere deg ut![]()
Høres ut som en innholdsrik ettermiddag. Er været bra hos dere?Jeg og babyen skal på barneidrett med mellomste og mannen på fotball med eldste, før det skal vi ha spist middag og fått gjort lekser med ham.
Før den tid har jeg ingen planer. Få tur med snuppa, regner jeg med
Her også. Masse skoddeSkikkelig grått og trist her idag
Ha ha vi får se daKanskje den bare trenger et par dager ;-)
Fornøyd med detBra jobba det :-D
Må du gå hele tiden for at han skal sove?Ser ut som det regner også men får se hvordan været er når det er sovetid. Det kjedelige med mini er at får jeg tur når han skal sove så må jeg gå så lang tur som han skal/bør sove altså 1.5-2 timer ellers våkner han nesten med en gang vi kommer hjem.
Hva jobber du med da?God morgen
Kb kjørt til skolen, jeg er på jibb men tidlig ute
Onsdag er sånn.Høres ut som en innholdsrik ettermiddag. Er været bra hos dere?
Vi sovna igjen gitt. Våkna nåBra lille J sovnet igjen da. Hadde blitt lang dag fra 4.45
. Her våknet vi 5.30.
Ja var så utrolig trøtt igår og bekkenet kranglet så sengen var god
God morgenGod morgen
Kb kjørt til skolen, jeg er på jibb men tidlig ute
Grått og vått i Trøndelag ogsåOnsdag er sånn.
Jeg har faktisk ikke sett ut enda, men værmeldingen er grå og våt.