Her også:-/Her også. Masse skodde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også:-/Her også. Masse skodde
Så herligVi sovna igjen gitt. Våkna nå![]()
God morgenGod morgen. Ble tidlig kveld på meg igår og altfor tidlig morgen med mini som er lys våken
iPhone 5Hvilken har du nå?
Hehe, gikk jaggu unna herHerlighet for en skravling i går kveld! Flinke til å synge var dere også![]()
Skulle egentlig på kveldsvakt men bekkenet er skikkelig kranglete så holder meg hjemme idag i håp om å få det litt bedre. Får se om jeg om mini tar oss en tur i litt senere idagGod morgen
Planer idag?
Her å. Nitrist...Her også. Masse skodde
Ufattelig moro at vi klarte det10 219
Da er han unnskyldtHan var på jobb han
Det er nok lurt jaHolder meg hjemme fra jobb i dag. Skulle på kveldsvakt men bekkenet krangler og vil absolutt ikke være enig med meg.
Godt jobbetHaha, ble jammen en del innlegg på meg og oppdaget jeg![]()
Hvis ikke jeg husker feil, så hadde jeg 145 innlegg på topplista på 22 plass i går kveld![]()
Så blitt ca 340 på meg bare i ettermiddag/kveld ;-)
Får være godkjent, lenge siden sist jeg skrev så mye på en dag ;-)
Takk håper jeg ogsåDet er nok lurt ja
Håper formen bedrer seg snart!
Heldigvis for detHadde ikke det
Det er flott jobbetNesten 600 innlegg på meg i går ser jeg..
Hurra, det var enda godt med det tempoet skravletråden hadde i går10 219
Jeg ogsåHer også
Savner sola!
Håper mini sovner snartSå herlig. Her vil nok snart mini sove. Blir nok til å sove inne idag også får vi prøve på en tur ut etterpå i håp om at været blir bedre
Der er bra du lystrer.Holder meg hjemme fra jobb i dag. Skulle på kveldsvakt men bekkenet krangler og vil absolutt ikke være enig med meg.
Ønsker deg en fin dag på jobb, snuppaGod morgen
Kb kjørt til skolen, jeg er på jibb men tidlig ute