Ikke i bruk
Forumet er livet
Gjett hva???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gode alternativ!Antall sandkorn i pelsen til bikkja etter at han har vært å rulla seg på gårdsplassen ? Antall ganger i løpet av en dag jeg irriterer meg over samboers skitne sokker overalt? Neida, det er antall innlegg fra i går![]()
Kunne også vært antall ganger jeg våknet i natt pga mareritt
Det kan vi sånn ca finne ut av, la meg finne tilbake til tall jeg skrev i går på den tidenOMG, gikk det altså??? :-D
Makan til innsats på kvelden der :-D
Skulle vært morsomt å få vite hvor mange innlegg det var mellom 21.30 og 00 :-D For da gikk det fort!!
Da har du enten effekten "sliten/må gjøre ting vi har utsatt et par dager" eller "i god driv"...Ingen utfordring i dag. Men jeg lurer på hvor mange innlegg dere klarer uten at jeg lokker dere..?
Det må ha vært en god delOMG, gikk det altså??? :-D
Makan til innsats på kvelden der :-D
Skulle vært morsomt å få vite hvor mange innlegg det var mellom 21.30 og 00 :-D For da gikk det fort!!
Det er jo en utfordring i seg selvIngen utfordring i dag. Men jeg lurer på hvor mange innlegg dere klarer uten at jeg lokker dere..?
Ja det var det, tror noen er litt slitne etter I går?Ingen utfordring i dag. Men jeg lurer på hvor mange innlegg dere klarer uten at jeg lokker dere..?
Jeg har også et par strikkeprosjekt som bør prioriteres, og div annet.Ja det var det, tror noen er litt slitne etter I går?
Jeg må prøve å få strikket litt![]()
![]()