Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
syns hun har strekt seg veldig og blitt mindre bolleLykke til![]()
Sov godt når du sovnerEr i sengfår se når jeg sovner
God natt når den tid kommerEr i sengfår se når jeg sovner
Sove godtDa var det kveld her. God natt![]()
En sparka ned og en sparka opp. En smule ubehagelig jamå ha vært dobbelt så ekkelt da?![]()
Det blir det mest innlegg avDet gjør du stadig
huff hørtes ikke bra ut i det hele tattAbsolutt ikke.. Jeg ba om en sjekk da jeg hadde mye magesmerter.. Så fikk jeg svangwrskaps dia og etter hvert også hypertensjon. Gikk på de kontrollene jeg fikk beskjed om.. Ble så innlagt og en annen gyn (den eneste jeg ikke hadde vært borti) mente jeg var overkontrollert osv.. Så er ikke alltid lett å vite hva man skal eller hva man kan få/har krav på heller..
God nattDa var det kveld her. God natt![]()
Ellers så kan det ja noe med at ungene nå er yngreDa har du nok blitt flinkere![]()
Mye rart g usammenhengendeDet er ikke noe vits![]()
Kjipt å komme så nært og ikke klare det.Det MÅ gå![]()
Var helt greitSå bra![]()
Gratiss . Målet er vel å komme rundt den samme plassen som sist mnd om jeg for tid. Men vanskelig når det skjer så mye rundthehe jaja...sikkert rykket opp en del nå da. Jeg ligger vel på 4 enda tror jeg
Må si meg fornøyd med detDet er heftig bra mye bidrag det!
Håper han ikke våknerHuff da:/
Hender det at du ikke svarer da?jeg og. er litt for hønemor føler jegN også enten ved sånn klage gråting eller at hun virkelig er lei seg. roper som regel først da mamma. svarer ikke jeg. pappa
Ja det er helt rått :-DDet er heftig bra mye bidrag det!
Godt jeg ikke er aleneRyker snart her å![]()
Ikke godt å siDrømmer han?
Da var det kveld her. God natt![]()