Der har jeg ikke settLillemartine.no
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der har jeg ikke settLillemartine.no
Har faktisk blitt 150 den siste timen![]()
Hadde en gang i uken siste mnd med tvillingene så er vandt til tett oppfølging. Veldig nervepirrende å gå uten daSpennendejeg hadde så mange ul sist det ble rutine.. Så ikke på skjermen engang
bare greit å vite alt var som det skulle ig så gå..
Bare å trykke. Er litt spent på hvor mange innlegg jeg har siden jeg startet på 22 plass på 100 lista i dag . Det så virkelig dårlig ut på starten må jeg siokei vi må klare dette![]()
Skrive til krampa tar ossDet må vi![]()
Uff da, ikke ennå!Skrivekrampr
Kanskje jeg skal legge meg
Er jo ikke så himla gale det daJeg vet at vi mangler ca 1300 innlegg
Har hatt troen i hele dag jeg![]()
Jaja,tåler en dag tilHar vært trøtt i hele dag da![]()
![]()
hehe jaja...sikkert rykket opp en del nå da. Jeg ligger vel på 4 enda tror jegBare å trykke. Er litt spent på hvor mange innlegg jeg har siden jeg startet på 22 plass på 100 lista i dag . Det så virkelig dårlig ut på starten må jeg si![]()
Det er nemlig det. Jeg kjenner jeg er trøtt selv.
Og det er braSara holder visst ut også![]()
Det er jo fremskrittsatser på detnår jeg ser til henne ligger hun nede så hun driver ikke å leker rundt hvertfall
![]()
Ikke akkuratDet er vel ikke EN damtale her....
Må multitaskeJeg var litt usikker en stund, men det ser ut til å kunne gå
Men ikke med goooooood margin tror jeg
(og når skal jeg løsrive meg nok til å spise?)
Æsj, så dumt da![]()
Ikke her iallefall... Her skal de spare inn til beinet...Har veldig lyst å ta spesped etterhverter det ikke slik at man kan søke om støtte til videre utdanning gjennom jobben?
hehe spise har man ikke tid tilJeg var litt usikker en stund, men det ser ut til å kunne gå
Men ikke med goooooood margin tror jeg
(og når skal jeg løsrive meg nok til å spise?)
.Så godt daog sunt!
Det gjør duhehe jaja...sikkert rykket opp en del nå da. Jeg ligger vel på 4 enda tror jeg