Du skulle ta det med roMurpuss støv, mureren har vært og pusset ned pipa og meislet badegulvet I dag. . Mye støv. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skulle ta det med roMurpuss støv, mureren har vært og pusset ned pipa og meislet badegulvet I dag. . Mye støv. .
Men veldig snart
Skal til første time med jm![]()
I dag har vi sett på castle, limitless og ser på arrow nåhvilke serier?
prøvd å legge snuppa siden 19:30 x) og vært streng meg lillebror du får ikke komme ut enda <3 han driver å stanger så jeg kjenner jeg må presse der nede![]()
Haha! Samboer venta ikke på det akkuratHva?! Male kjøkkenet midt i skravleutfordringen?!![]()
Da skal du ha lite å gjøre i alle fall!
Myyye skravling å lese på så!
Samme herSer den. Følger på snart jeg og. Er trøtt, og må jobbe i morgen :/
hehe ja..må ofte det.Det måtte gjøres..![]()
Må holde trykket oppe![]()
flinkHolder på å pusse opp kjøkken, så har mala littdu da?
Sånn hei og hade tur hjemom altså![]()
Nå er jeg 76 innlegg bak :-D
Tyder på at det raser på i denne tråden iallefall.
Jeg gjør så godt jeg kan i alle fall. Tror det går jegRoet seg ned til ca 16 i minuttet nå siste par oppdateringer
Men det kan gå det, vi manger 1300 innlegg
Her skal man ha første time rundt uke 24. Har vært en god del ganger hos legen på oppfølging daDet var da sent for en første time? Ikke fått tidligere eller ikke ønsket? Her får vi time når vi vil.. Var iallefall slik da jeg gikk sist![]()
Haha! Samboer venta ikke på det akkurat![]()
Jeg gjør så godt jeg kan i alle fall. Tror det går jeg
bra serier alle sammenI dag har vi sett på castle, limitless og ser på arrow nå
Såpass!! Han må nå bare holde seg inne en stund til!!
Kjekt for ungen(e) sikkert selvom det er liten tidJarekker å levere i barnehagen på fredag da
![]()