Det skulle stå nøtte kake men mobilen min forandret det hahahDet var en rar plass å ha nattevakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skulle stå nøtte kake men mobilen min forandret det hahahDet var en rar plass å ha nattevakt
Hahaha. Det blir ofte sånnHahahagubben har skaffa seg spotify. Her om dagen spilte han av en låt i 3 sek "ååh husker du denne eller, nei nei denne. Hahaha åååh denne her da"
Kan du spille litt mer enn 3 sek av sangen eller![]()
Må ikke detMå gå og vaske badet...
Så nusseligeVis vedlegget 170210
Gave fra jobben til frøkna
Skjønner denTar ganske lang tidjeg syr noe da
![]()
Æsj, kan ikke mannen vaske bad?!Nå sover frøkna for seg selv. Nå skal jeg lage meg matSå må jeg vaske badet, kom jeg på nå
Det gjør jegNyt roen i huset![]()
Jeg også men enkelte sanger klarer jeg aldri å huske uansett hvor mange ganger jeg hører denSe blomstene strekker seg opp på tå, tippe tapp tapp tapp...
Litt regn det er sannelig godt å få, tippe tapp tapp tapp...
Jobber i bhg jeg ,se![]()
Så grei han er!Snille mannen som masserer ryggen![]()
Haha! Var bare svigermorHaha, da er du avhengig snuppa![]()
Det er godtBle kylling![]()
Sang den til meg selvTrallalalalaaaaaa!!synger du for gutta?
Haha. Slik gjør mannen hele tidenLigger i sofaen, mista mobilen i ansiktet "splæt" liksom.![]()
Jeg trengte det også og kunne egentlig trengt mer kjenner jegÅh det knne jeg og trengt
Koselig det daFull fest i magen![]()
Samme her bare gubben trykket og på mobil samtidig som han så på tv og masserte ryggen minJeg og mannen sitter rett ved siden av hverandre. Tven er av. Han spiller på pcen, jeg trykker på mob. Romantisk![]()
Han kan om han vilSå grei han er!![]()
Haha, nei er ikke alt som er lett å huske nei.. men akkurat den der sitter som brent inn i hodet mittJeg også men enkelte sanger klarer jeg aldri å huske uansett hvor mange ganger jeg hører den![]()