Du dingler ja. Her er slt bra. Akkurat fått lagt fra me baby og fått meg noe å spise. Same procedure as last nightHalloalt bra her!
Sitter å dingler på flyplassen...
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du dingler ja. Her er slt bra. Akkurat fått lagt fra me baby og fått meg noe å spise. Same procedure as last nightHalloalt bra her!
Sitter å dingler på flyplassen...
Du da?
Da blir det skravling i stedenHerregud. Lyden på pcen min er så lav, jeg fatter ikke!
Har på full lydstyrke, og hører nesten ingenting.. Jeg som skulle kose meg med serie -.-
Ja ikke santBrs du er enig![]()
Hohi, vi og.Haha! Sånne kvelder har vi også. Så nikker vi til hverandre "zup" også ser vi ned i skjermen igjen![]()
9 år siden jeg mista min bror når jeg tenker etterTakk for det
2628% nåherregud hvordan skal dette gå.
*finne lader*
Se blomstene strekker seg opp på tå, tippe tapp tapp tapp...Bring it![]()
HahahaHohi, vi og.![]()
Nyt roen i husetDa var det to sovende barn her![]()
Da blir det skravling i steden![]()
Haha!!! FantastiskHaha! Sånne kvelder har vi også. Så nikker vi til hverandre "zup" også ser vi ned i skjermen igjen![]()
Jeg syns det går for sakte med mac'en! Så får finne fram en av de elendige iphone laderene som synger på siste vers26
Men én unge sover. To igjen. Så har jeg pc
Sandefjord tror de vil de de eldre var heller ikke helt fornøydHåper de gjør noe med det neste gang
Hvor svømmer dere?
Trallalalalaaaaaa!!Når regndråper faller fra skyene, tippe tapp tapp tapp, tippe tapp tapp tapp.....
Godt vi er flereHohi, vi og.![]()
Haha, så herlig da!![]()
Viktig at dukkene (unnskyld, babyene) og bamsene får plass![]()
Haha, da er du avhengig snuppaOii. Når mobilen ringer å man faktisk legger på for å prioritere skravling på babyverden![]()
Tiden flyr .9 år siden jeg mista min bror når jeg tenker etter
Shit, tiden går fort.