Yes det må viDet må vi ggjøre noe med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes det må viDet må vi ggjøre noe med!
Uorginale ladere er generelt dårligeHva skjer med mine iphone laderedet er riktig nok ikke apple, men de tuller sikkelig nå.
Jeg har 40% igjen. Det er veldig lite om jeg skal skravlefår evnt bla opp mac'en om det skulle bli krise.
Blitt litt tull her etter påske. Begynt å gå ut av senga og synes det er så gøy:/Jeppviktig å legge ned alle bamsene og dukkene,går heldigvis ikke ut av sengen da *bankibordet*
Hvor gammel er di igjen?
Hehe. Jeg ble jo rolig og som størreJa, må bare renne fra seg![]()
Men skulle hatt flere til å skravle kanskje?Yes det må vi
Ja det må duMå nok kjøpe den ja![]()
Viktig å variere sånn at det ikke blir så kjedeligJoda, greit å variere![]()
Hadde jeg hatt baby i armene, hadde jeg bedt han lage meg matHehe, ja får bare greie det. Har ikke samvittighet til å sjefe for mye over mannen
Oii. Ikke dårligBle 150
Seff ....Der har du veldig rett i![]()
Da må vi ha litt livJada kan jo det
Eller til kveldsFår vel spise det til lunsj om jeg vil ha da![]()
Ikke sant jaViktig å variere sånn at det ikke blir så kjedelig![]()
Kan også risikere å ødelegge batteriet om man bruker uorginal lader. Deræt skjedde med forrige pcen vår. Batteriet ble ødelagt, og bi måtta ha laderen konstant i for å kunne bruke denUorginale ladere er generelt dårlige
Det ble 150Ikke dårlig! Hvor mange ble det?
Akkurat som herMin også! Han er god på mye som jeg ikke er god på. Og omvendt![]()
Jeg har iallefall skikkelig, skikkelig lyst å klare utfordringen !!!Seff ....![]()
Det var forsentIkke tving den syke kroppen !!
Den ene var svindyr så den burde jo holde en stundUorginale ladere er generelt dårlige