Ja. Derfor tør jeg ikke bruke anna enn orginaleKan også risikere å ødelegge batteriet om man bruker uorginal lader. Deræt skjedde med forrige pcen vår. Batteriet ble ødelagt, og bi måtta ha laderen konstant i for å kunne bruke den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Derfor tør jeg ikke bruke anna enn orginaleKan også risikere å ødelegge batteriet om man bruker uorginal lader. Deræt skjedde med forrige pcen vår. Batteriet ble ødelagt, og bi måtta ha laderen konstant i for å kunne bruke den
Wow! Tror jeg hadde tatt 5Det ble 150
Hehe, men de kan jo ødelegge telefonen og daDen ene var svindyr så den burde jo holde en stund![]()
Så har jeg en på soverommet.
Ja jeg kjøpte den fordi den var rosaden synger på siste verset tror jeg
![]()
Ble ostesmørbrødDet vet jeg ikke
Kanskje høytaleren er sprengt? Det har jeg gjort en gangHerregud. Lyden på pcen min er så lav, jeg fatter ikke!
Har på full lydstyrke, og hører nesten ingenting.. Jeg som skulle kose meg med serie -.-
Må ha denGod innstilling![]()
Det er også en mulighetEller til kvelds![]()
hva ser du gjennom? Nettleser, app, vlc?Herregud. Lyden på pcen min er så lav, jeg fatter ikke!
Har på full lydstyrke, og hører nesten ingenting.. Jeg som skulle kose meg med serie -.-
Jeg ogsåSjæl. Men jeg orker ikke stå opp av sofaen. Haha herregud så lat jeg er nå![]()
Da har jeg gooood tid!Skal vi see.. mens jeg enda har pcen i fanget...
30. April!![]()
Gjør det innimellom. Men hun ligger veldig ofte i armene mineHadde jeg hatt baby i armene, hadde jeg bedt han lage meg mat
Mine om 20 minMin er hjemme om en time ish.
Smart!Ja. Derfor tør jeg ikke bruke anna enn orginale
Takk, håper også detGod bedring
Håper formen er bedre i morgen!
Mange her inne nåMen skulle hatt flere til å skravle kanskje?
Hehe, jeg leser heller regler enn tall altsåLike greit at han gjør det da
Haha!
Jeg har alltid vært sterk i matte. Det er ikke TALLENE som plager meg.. det er reglene for ditt og datt![]()
150 er lettOii. Ikke dårligjeg har ikke tatt sit ups på leeenge. Spent på hvor mange jeg klarer
skal prøve å ta noen i morgen.
Hvis du trykker på volumknappen for pcen da, den volumknappen som er på selve tastaturet liksom? Tror det kan ha noe å si, men er ikke helt sikkerHerregud. Lyden på pcen min er så lav, jeg fatter ikke!
Men skal du sitte der og sulte da?Gjør det innimellom. Men hun ligger veldig ofte i armene mineSå harikke samvittighet til å gjøre det hele tiden.
Har det nåDa må vi ha litt liv![]()