Hvilken is liker dere?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Nå har Sun lolly kommet i butikken, og bare i dag har jeg spist 4 stykker.... Blir så avhengig! Dette blir en isfin sommer kjenner jeg :)

Ben & Jerrys isene :)

Min hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter er best i boks.
Sånn vanlig pinne liker jeg den trippelisen. Vanilje innerst, sjokoladetrekk, karamelltrekk og sjokoladetrekk.

Jeg liker isen YES, men har ikke sett den på årevis

Nå har Sun lolly kommet i butikken, og bare i dag har jeg spist 4 stykker.... Blir så avhengig! Dette blir en isfin sommer kjenner jeg :)
Ååå!!!! SunLolly er så digg! Hvilken fikk du tak i? Og hvilken butikk? :) Hva er din favoritt?

Digger den tropiske og cola jeg!

Ellers er den nye inspiria-isen på boks kjempegod! Spesielt lys sjokolade med sjokoladesaus og cookiedough! Nam! :)

All is jatakk :P men kjøper helst softis i beger med sjokoladesaus. Namnam !

Jeg elsker dream isene, og pistasjeis :) Av pinneisene som kommer til sommeren gleder jeg meg til royal med lakris :D

Jeg er veldig svak for Dreams yoghurtis med sitronsmak :) Og alt av sjokoladeis :D Krokanis er også snadder.

Alle? Hvem er jeg til å diskriminere is liksom :-D

Liker veldig godt ben & Jerry, inspirea? Med lys sjokolade og cookiedought, dream isene, oreo is, sandwich is.....masse ;-)

Jeg foretrekker nok Lollipop, jeg elsker saftis :P
Men liker veldig godt sånne med karamell, nøtter og sjokolade og fløteis :)
Gleder meg til å smake de nye som er kommet, flere så veldig gode ut!

Ååå!!!! SunLolly er så digg! Hvilken fikk du tak i? Og hvilken butikk? :) Hva er din favoritt?

Digger den tropiske og cola jeg!

Ellers er den nye inspiria-isen på boks kjempegod! Spesielt lys sjokolade med sjokoladesaus og cookiedough! Nam! :)
Grønn og blå kjøpte jeg på Kiwi. Like grønne best :)

Back
Topp