MAngler 4105Må jeg også gjøre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MAngler 4105Må jeg også gjøre![]()
Gjør detDet må du gjøre
Vurdere en skikkelig fin kjole der. Skal finne bilde![]()
Off nei. Har diskusjon med moren min ang selvangivelsen. Hun mener vi har krav på skattelette på 25 000 kr siden vi fikk barn på nyttårsaften 2014. Jeg mener ikke siden vi ikke har benyttet oss av betalt barnepass i form av barnehage/dagmamma/Sfo i fjor og slik jeg tolker reglene så gjelder det fradraget hvis en har betalt for pass for barn under 12 år.
Den var søt! Hva koster den?
Hele 4105 innleggHvor mange?
Det er mye...Hele 4105 innlegg
Kos degEndelig leggetid for unger. Snart flate ut på sofaen!!!
Å guri den var skjønn
Det er kjenpwgodtSkjønner ikke det jeg. Tenkte vi kunne variere litt og smakte godt synes jeg![]()
Helt sant. Det jeg også tenkerDa lurte hun staten da på skatten![]()
Kan jo ikke få fradrag for kostander en ikke har hatt
Så fin! Lurer på om kontoen må bli litt slankere nå ja!
Det tror jeg vi må jaDa er det vel bare å skravle i vei da![]()
Når er fristen ?Ferdig med selvangivelsen! Woho!!
Vurderer å ringe dem i morgen men fant ut av det. Om moren min er enig eller ikke var en annen sak.. Og jeg er kjempeglad for at jeg slipper sette meg inn i DET
Haha.. Jeg aner ikke, jeg. Det letteste må vel være å spørre på skatteetaten? Da kan diskusjonen settes stille i det minste![]()
Det er det jaDet er mye...
Skal prøve å bidra. Men litt urolig baby. Mulig det stuntet til mannen ikkevar helt heldig..Jeg håper hvertfall det![]()
Må spise litt daSulten jeg
Uff da så kjiptSkal prøve å bidra. Men litt urolig baby. Mulig det stuntet til mannen ikkevar helt heldig..![]()
Jaa men hvaMå spise litt da