HihiLov å la seg friste i blant
Jeg har en gammel ipod nano bare. Og selv den forstår jeg ikke en dritt av, selv etter å ha hatt den i mange år. Føler det er så tilfeldig hva som skjer når jeg trykker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiLov å la seg friste i blant
Jeg har en gammel ipod nano bare. Og selv den forstår jeg ikke en dritt av, selv etter å ha hatt den i mange år. Føler det er så tilfeldig hva som skjer når jeg trykker![]()
Har dere kost dere?På vei hjem fra babysvømming![]()
Samme her. Burde ta den jeg også. Får ta den til helgen. Må finne ut av litt småting først
Oi, flink du har vært17.933 skritt idag. Kjennes at jeg var på trilletur. Bekkenet har vondt!
Hysj på deg daINgen lure kjøper apple produkter
Hehe. Som?Merker jeg skal være litt borte, overraskende mye ferdigmat på menyen i tiden som kommer![]()
He heHysj på deg da![]()
Huff daI legging av barn. Som var trøtt. Og må legges før overtrøttheten setter inn.
Hun står nå i senga ... og ler
Ja. Og så er jeg på jobb til 2330 imorgen. Før han igjen drar på jobb morgen etter.Det høres fantastisk slitsomt ut
For dere begge
Det er ikke sånn hele tiden vel?
Har jo bursdag neste måned.Ønsk deg det fra mannen din, du kan sikkert finne på en anledning for å få en gave på spa/massasje en plass.
Har jo dratt frem alt og settLigger litt her oh der
Ble noen skritt jaOi, flink du har vært
God bedring!
Findus frysepose med kylling og pastaHehe. Som?
Hihijaa, og så var samsung sine så sykt dyre! Mens iphone SE faktisk ikke var så dyr.
Så dumtTakk gøy å bade men det var nok litt for kaldt for de minste i vannet![]()
Kos deg med handlingDa går jeg og setter i gang tørketrommelen, og så for å handle.
Snakkes....
Har ipad fra før. Så liker produkteneHe he![]()
Det gjør hun heldigvisHuff dahåper hun sover nå!
Ligger nok gjemt en plassHar jo dratt frem alt og sett![]()
Skravles senereDa går jeg og setter i gang tørketrommelen, og så for å handle.
Snakkes....