He he takk for den duSå kjip du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he takk for den duSå kjip du er![]()
Hva skal dere spise idag?Klart å ikke sovneyey!!! Da gjenstår kun ettermiddagens små og store utfordringer før jeg kan flate ut på sofaen
![]()
Tar det til helga du og jsJeg gidder ikke før
Akkurat spist wokHva skal dere ha?
Litt.. Jeg vant nettopp nysekonkurranssenHar sønnen smittet deg?
Han måtte ta fjøsen siden dyrebiler kommer ikveld. Så der er det vanskelig å jobbe hjemmefraGlad min kan jobbe hjemme seøv om det jobbes langt utover kvelden
Det var detDet høres godt ut
Vi har hatt grøt
Så braHar plassen fra midten av des, men blir tidligst oppstart januar. Betaler for plass inntil vi føler hun er klar.
Ja det gjør viTar det til helga du og js
Å, hurra.. mer tid til skravling daMannen kom hjem, hentet treningsbaggen "hei kjære, hade kjære, må løpe, kø, elsker deg, hade"
Ser nok ikke han før 21 i kveld!
Å, hurra.. mer tid til skravling daMannen kom hjem, hentet treningsbaggen "hei kjære, hade kjære, må løpe, kø, elsker deg, hade"
Ser nok ikke han før 21 i kveld!
Å så ble jeg ikke invitert???Akkurat spist wok![]()
He he ja dt tror jeg påHan måtte ta fjøsen siden dyrebiler kommer ikveld. Så der er det vanskelig å jobbe hjemmefra![]()
Jeg mener det jo Egentlig ikke ♡He he takk for den du![]()
vi trenger jo pengene all overtiden bringer med seg. Men slitsomt da frøkna er krevendeHe he ja dt tror jeg på
Er hun trøtt nå?Blir nok tidlig kveld på frøkna. Vært våken over 4 timer nå. Hadde håpa på kveld 19. Men blir nok 18 nå
Huff daLitt.. Jeg vant nettopp nysekonkurranssen![]()
He he det går greit kjæreJeg mener det jo Egentlig ikke ♡
Hun har vært trøtt siden 1530 av og på. Og holdt på å sovne 16. Men nekta plutselig og ble kjempesurEr hun trøtt nå?