Blør!!!

Pussle

Glad i forumet
Hei kjære medgravide:)

Jeg har fått smerter nederst i magen og har begynt å blø! Er nesten nøyaktig like langt på vei som jeg kom sist før jeg mistet, men har ikke fått klumpe enda.
Jeg er offshore og føler meg veldig aleine og i full panikk. Trenger alle gode historier dere har på lager!!! :)

Å nei å nei. Har desverre ikke annet å komme med enn en klem og håp om at dette kommer til å gå bra!

Krysser fingrene for deg og håper det er en ufarlig blødning :)

Håper det bare er en uskyldig blødning! Har dessverre ingen historie jeg heller:( krysser fingrene for deg!

Krysser fingrene for deg, håper det går bra. Har begynt å blø selv i dag, vet hvordan du har det :-( har lest myyyye om dette i dag og det er vist veldig vanlig :-)

Jeg blødde ikke jeg da, men jeg hadde sinnsyke mensensmerter i uke 10 forrige sv.skap. Var så sikker på at det kom til å gå galt igjen, så jeg tok en tur på legevakta. Der fikk jeg se et bittelite bankende hjerte, og sitter med verdens skjønneste på fanget nå :)
Krysser fingrene for deg :)

Hei kjære medgravide:)

Jeg har fått smerter nederst i magen og har begynt å blø! Er nesten nøyaktig like langt på vei som jeg kom sist før jeg mistet, men har ikke fått klumpe enda.
Jeg er offshore og føler meg veldig aleine og i full panikk. Trenger alle gode historier dere har på lager!!! :)
Huff, stakkars deg. Ikke lett med smerter og blødninger, og så er du offshore i tillegg. Kanskje du skal gå og snakke med medic?
Skjønner godt at du har panikk... Ikke lett å ha hodet med seg på jobb når sånt skjer. Jeg tror jeg hadde bedt om å få dra hjem. Men det kommer vel litt anpå hvilken jobb du har og hvor påvirket du blir av smerten og blødningene.
Håper det er uskyldig og går over fort!

Jeg hadde styrtblødninger helt til uke 16 i et av svangerskapene mine. Var på utallige ultralyder som hver gang viste et bankende hjerte. Hadde også småblødninger i et annet svangerskap der det gikk helt fint :)

Håper alt er slik det skal være med spiren :)

Blødde flere ganger med første, og det gikk helt fint! Så det kan gå bra likevel. Krysser fingrene for at det går bra!!!

Huff, stakkars deg. Ikke lett med smerter og blødninger, og så er du offshore i tillegg. Kanskje du skal gå og snakke med medic?
Skjønner godt at du har panikk... Ikke lett å ha hodet med seg på jobb når sånt skjer. Jeg tror jeg hadde bedt om å få dra hjem. Men det kommer vel litt anpå hvilken jobb du har og hvor påvirket du blir av smerten og blødningene.
Håper det er uskyldig og går over fort!

Takk for gode råd:) gikk til Medic og blir send heim i dag:) blir veldig godt å komme heim, spesielt siden det ikke er Internett eller tlf på lugaren så jeg har måttet tatt alle tlf heim i offentlighet i korridoren!!!! Skikkelig dårlig opplegg på denne riggen her, ikke designet for personlige kriser!! :p
Er i grunn 100% sikker på at det er SA, blitt mye klumpen utover natten. Men jeg holde meg noenlunde oppe med at jeg nå får utredning (er 3.gang), også skal jeg fjerne en tvillingcyste på eggstokken (meldte meg aldri av operasjonen i slutten av april) og gifte meg i mai! :D <3 bryllupet har stått litt på vent siden jeg vil kunne skåle med champagne, men nå kan jeg skåle så masse jeg vil;) så blir det nye forsøk etter det og forhåpentligvis ett par småtroll i fremtiden;)

Trist å høre! Masse lykke til videre :) Jeg mista selv samme uke som jeg skulle gifte meg, og bryllup og bryllupsreise var en stor trøst- selv med blødninger.

Trist å høre :-( Jeg sender deg en kjempe bamse klem og ønsker deg lykke til med bryllupet som kommer og utredning :-)
Dette ordner seg skal du se og nå kan du skåle så mye som du vil når du gifter deg med din utkårede ;-)

Så trist :( bra du har mye kjekt å se frem til oppi dette! Lykke til videre med bryllup og utredning/prøving :)

Takk for gode råd:) gikk til Medic og blir send heim i dag:) blir veldig godt å komme heim, spesielt siden det ikke er Internett eller tlf på lugaren så jeg har måttet tatt alle tlf heim i offentlighet i korridoren!!!! Skikkelig dårlig opplegg på denne riggen her, ikke designet for personlige kriser!! :p
Er i grunn 100% sikker på at det er SA, blitt mye klumpen utover natten. Men jeg holde meg noenlunde oppe med at jeg nå får utredning (er 3.gang), også skal jeg fjerne en tvillingcyste på eggstokken (meldte meg aldri av operasjonen i slutten av april) og gifte meg i mai! :D <3 bryllupet har stått litt på vent siden jeg vil kunne skåle med champagne, men nå kan jeg skåle så masse jeg vil;) så blir det nye forsøk etter det og forhåpentligvis ett par småtroll i fremtiden;)
:Heartred

Back
Topp