Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det enkelt i dag, hjemmelagde seikaker med stekte grønnsakerHva skal du lage i dag?
Oææ! Når skaø hun begynne?Snuppa har fått barnehageplass!!!!
Er nok endel med tipper jegHeia damer! Bare en kjapp tur innom. Skal snart på butikken. Blir skravling i kveld. Hvem er med?
Ja liker detSå gøyklespakke er stas!
Det har vi absolutt. Men alt for lite søvn på frøkna mi idag. Så gruer meg til kveldenHar dere kost dere?
Vi hadde det kjempekoselig. Masse unger der idagHåper du hadde det koselig![]()
Håper kvelden går braDet har vi absolutt. Men alt for lite søvn på frøkna mi idag. Så gruer meg til kvelden
Det var veldig koseligSå koselig![]()
Vært våken siden 2. Og sover 2x30 minutter siden 06. Så blir spennende. Er alene til i morgen ettermiddag ogsåHåper kvelden går bra
Blir med så lenge mini sovner greit og ikke er for uroligHeia damer! Bare en kjapp tur innom. Skal snart på butikken. Blir skravling i kveld. Hvem er med?
Du måtte nevne det. Fikk meg til å se at jeg må vaske mine ogOhlala jeg må vaske de vinduene mine...
Oj! Sjeldenhet. Ingen skrik heller?Mini sovnet i bilen på vei hjem fra foreldrene mine:-O.
Ha ha sorryDu måtte nevne det. Fikk meg til å se at jeg må vaske mine og![]()
Hvor er mannen?Vært våken siden 2. Og sover 2x30 minutter siden 06. Så blir spennende. Er alene til i morgen ettermiddag også
Blir nok litt skravlings herHeia damer! Bare en kjapp tur innom. Skal snart på butikken. Blir skravling i kveld. Hvem er med?
Har plassen fra desember av, men tidligst oppsyart blir jan.Oææ! Når skaø hun begynne?