Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur uanswtt hva du skalStikker en tur ut før jeg sovnersnakkes senere damer
![]()
Ikke sove nå!Lyst til å sove jeg....
Så flink du erFikk vasket badet mens lillemor var våken.. Dvs mangler gulvet men det blir litt senere. Snart i rute her nå. Herlig.
Trening med kb å så må jeg i seng litt tidligSamme sa jeg
Er du opptatt i kveld?
Jammen det er så grått og trist ute.. Og jeg sov bare 11 timer i nattIkke sove nå!
Bare 11 t???? Ha ha ha ja det var jo bareJammen det er så grått og trist ute.. Og jeg sov bare 11 timer i natt![]()
Nja det spørs. Blir nok hyling i bilen på vei hjem tenker jegHehe, håper han holder humøret oppe resten av dagen da![]()
JaOi, det kan bli interessant![]()
Njaa..det er barselgruppe også da. Vi skal ha førstehjelp. er det helt krise så kan jeg jo bytteBytte timen?
Uff da. Ikke helt i form eller? Jeg og J gikk å la oss istad. Sov en time, hun sover fortsattKjenner kroppen er skikkelig tung og daff idag
Bekkenet krangler litt ekstra idag og føler meg litt uvel uten at jeg klarer å sette fingeren på hvaUff da. Ikke helt i form eller? Jeg og J gikk å la oss istad. Sov en time, hun sover fortsatt![]()
Aaah! Håper det gir seg daBekkenet krangler litt ekstra idag og føler meg litt uvel uten at jeg klarer å sette fingeren på hva
Så flink du erHengt opp klær og moppet over gulvet på stua
Håper også det. Full fart med mini så blir nok ikke noe hvile før han legger seg i kveldAaah! Håper det gir seg dahåper du får hvilt deg litt
![]()
Mye bedre å soveSå flink du erjeg skulle støvsuge, men så sovna jeg
![]()
Hatt en kjip natt?Trening med kb å så må jeg i seng litt tidlig