Hahahah *dauer*Uff har snart sittet en time allerede ! Får vel komme i gang Vis vedlegget 170096
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahah *dauer*Uff har snart sittet en time allerede ! Får vel komme i gang Vis vedlegget 170096
Må kjøpe fotballsokker og shortsHva skal dere i byen da?
Her skal vi innom jobben min en tur. Var visst gave til SE
Så skal vi videre til byen etterpå![]()
Jeg endte opp i senga hans mens jeg masserte beinaEr faktisk kun en av tvillingene som pleier å få dettror han andre har hatt det kun en gang.
Fikk dere sovet litt i natt da?
Ha ha ha du altsåUff har snart sittet en time allerede ! Får vel komme i gang Vis vedlegget 170096
Yes, det har hanHar han startet på fotball?![]()
Så kos med babysvømming. Her hadde de gjort en feil så vi kom ikke medja det kan jeg forstå, hadde sikkert jeg også blitt
wow ! Nydelig
hei heiher er det jobb og babysvømming
kanskje trening ?
Du skulle bare visst![]()
Haha genialt bildeUff har snart sittet en time allerede ! Får vel komme i gang Vis vedlegget 170096
Ja ike feil detGod morgendeilig med en del søvn da
![]()
Hurra, så deilig daYes kommer seg nå![]()
Yey så gøyYes, det har han![]()
Så kjedelig :/Så kos med babysvømming. Her hadde de gjort en feil så vi kom ikke medVar ikke blir jeg da nei!!!
Ja det er det velLov å prøve seg![]()
OkeiMå kjøpe fotballsokker og shorts
Koselig med gave da![]()
Haha, regnet med detDet har vi skjønt![]()
De hadde trekt for penger og alt.Så kjedelig :/
Ja det forstår jegJa men det er så kjipe oppgaverhaha jeg er ikke lagd for sånt
Gleder meg Til å jobbe i helgen når det endelig er selskaper igjen![]()
Hurra, så deilig da![]()
Hihi, søte duuuUff har snart sittet en time allerede ! Får vel komme i gang Vis vedlegget 170096
Så kjedelig:-/. Her er det foreløpig blå himmel med en liten sky her og der.Her regner det![]()
Klart det erJa det er det vel![]()