Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange flere blir det sikkert2 år. Og satser på mange fler
![]()
Så flink jente! Det er godt for mamma når de soverGod morgen dere![]()
For en natt! Lille J sov jo nesten hele natten igjennomfikk en flaske mme i 00:30 men fram til 5:30 var det stille gitt
Ååh gud så mye rart jeg har drømt i natt![]()
Hehe, bra detJa, ho spiser som en hest, blir spennende den dagen ho begynner med fast føde.
Helt grusomtUff det er skikkelig fælt!! Mine har slike perioder også. Får så vondt av de stakkars små![]()
Hehe. Godt det er mobilforbud på jobben minHvordan i alle dager skal man klare å konsentrere seg på jobb når man skal dra på jente tur på torsdag og det er mye liv på BV???
Men det klarer viJa vi må nå målet med god marginfor sikkerhets skyld!
Høres behagelig utNyter stillheten Helt alene med kaffekopp på jobb![]()
Fin utsikt
Det er det på min ogsåHehe. Godt det er mobilforbud på jobben min![]()
Trenger litt fotballklær til eldstemann, vårdress til mellomste og sokker til meg selvHva skal du shoppe?
Er faktisk kun en av tvillingene som pleier å få detHelt grusomteldste hadde aldri det, men mellomste er endel plaget desverre
![]()
Synes jeg ogsåFin utsikt
God morgenGod morgen jenter
Her har snuppa kun våknet kl. 5 i natt for pupp og hun sover enda
OJ sov helt til halv 8 og er ikke lenge siden han ble levert i barnehagen!!
Hva står på planen i dag da?
Krysser fingre for strålende værMeldt regn idag men ser blå himmel og sol ute. Får håpe det ikke lurer meg og er skyer på andre siden av leiligheten
Har han startet på fotball?Trenger litt fotballklær til eldstemann, vårdress til mellomste og sokker til meg selv![]()
Er det også slik hos dere at det absolutt er noen som MÅ bryte den regelen og som bruker en haug med unnskyldninger for å ha den på seg?Det er det på min også
Flink du er til å rydde og holde ordenVinterklærne bært opp, må visst kjøpe plastkasser. Fått flere jakker enn i fjor
Sko bært ned og satt i skapet