DeiligEnda bedre![]()
Jeg håper på solen titter frem snart så jeg kan sitte meg utenfor å se på sjøen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DeiligEnda bedre![]()
Jeg håper på solen titter frem snart så jeg kan sitte meg utenfor å se på sjøen![]()
Synes jeg ser antall zombier øke betrakteligHe he det ville vært kjipt
Ser denOrkr ikke se det ligge utover
Hehe bra fuglene synger gjennom tåkaDeiligher er det så tåke nå, at jeg ser knapt ut av vinduet
![]()
Tror ikke jeg ser den i dagHehe bra fuglene synger gjennom tåka
Litt overskyet her så er positiv til at solen kan komme![]()
Jeg kan prøve å sende litt sol til deg om den dukker opp herTror ikke jeg ser den i dag![]()
Det hadde vært fintJeg kan prøve å sende litt sol til deg om den dukker opp her![]()
Det er virkelig vakkert herJeg kan prøve å sende litt sol til deg om den dukker opp her![]()
Ja det må du gjøreDet er virkelig vakkert herskal vise deg bilde når tåka forsvinner
Så utrolig deiligJa det må du gjøreskal løpe ut på terrassen å ta bilde etterpå eg og
herligste tingen med hele eiendommen egentlig
![]()
Nei si detHvordan i alle dager skal man klare å konsentrere seg på jobb når man skal dra på jente tur på torsdag og det er mye liv på BV???
Ja jeg også i grunnSynes jeg ser antall zombier øke betraktelig![]()
Hva, trodde du gjorde alt jeg ba om?!Nei gidder ikke det
Blir dårlig humør ab detSer den
Ha ha ha å nei duHva, trodde du gjorde alt jeg ba om?!![]()
Greit med noen rolige kvelderJa har vært stille![]()
Du må ta friHvordan i alle dager skal man klare å konsentrere seg på jobb når man skal dra på jente tur på torsdag og det er mye liv på BV???
Ja vi må nå målet med god marginJepp. Så da vet vi hva vi har som mål.
Og gjerne mer. Erfaringsvis har Tamara andre tall
Takk for detTakk i like måte:-D